Akik videókat küldtek be...

Pc Videójátékok Bemutatása: Tom Clany's - Rainbox Six: Vegas 2

2011.06.06. 00:01

Értékelés:

Nem tudom kinek, miért nem tetszik az intro, szerintem egész jó lett, harmonizál a zenével, ugyan a jelenetek között volt pár eltérő képarányú is, de az is egész rendben volt és végül is tök jól összeraktad. Ha nem is tökéletes, de nekem tetszett.
A videót inkább egy tartalmasabb kritikának mondanám, mert azért ez egy kicsit távol állt a bemutatóhoz. Amit elmondtál az jó volt, összefüggően is beszéltél, de egy kicsit tartalmasabb is lehetett volna. De ha már tartalomról van szó, szerintem térj át a saját magad felvett jelenetekhez, mert sokat ront a minőségen, ha más valaki játékmenetét rakod a videóba.
Egy hibát még meg kell említenem. A 'Rainbow' helyes kiejtése: [Réjnbhów]. Más ilyen jellegű hibád nem volt aminek örülök, mert egyre több videósnál észrevehető a rossz angol kiejtés.

Összefoglalva ez egy egészen jó kis videó lett. Erre már csak építkezni kell és a végén meg fogja hozni a várva várt sikereket.

Maradj a fényben!
Borsesz

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr472955947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dead Mate 2011.06.06. 06:52:50

sziasztok nekem nagyon bejött a vidid ki is fogom próbálni a játékot
CSAK ÍGY TOVÁBB ;)

(Tom) 2011.06.06. 15:00:11

Csak nekem tűnt fel,hogy Clansy és nem Clany? xD
egyébként tényleg jó videó lett,az intróval meg nekem se volta bajom,kivéve azt,hogy mi a toszt keres a közepén egy höri? xD
hajrá!

Valamint két dolog az rpcj-nek :D : 1-az értékeléseknél mi az,hogy maradj a fényben borsesz? ő maradjon a fényben és aláírás,vagy borsesz maradjon a fénybeN? xD a másik meg: szerintem cseréljetek hátteret...nekem legalábbis nem tetszik ...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.06.06. 17:49:21

@(Tom): A "maradj a fényben" egy idézet tőlem :D
Tulajdonképpen egyfajta jókívánság a videósnak, ha olvassa az értékelést...mindenki úgy értelmezi ahogy szeretné :)

A hátteret már tervezem, hogy lecserélem, de nem igazán van rá elég időm...jövő hétre 100%, hogy váltani fogok...

blackdragon926 2011.06.06. 18:01:03

(Tom)
se Clansy se Clany.Clancy.Tom Clancy Rainbow Six Vegas 2

(Tom) 2011.06.06. 18:12:36

@blackdragon926: jajj bocsi,tényleg elírtam xD

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.06.06. 19:45:43

Korrekt videó. Jubiszoft, nem ubiszoft:D Ezért már nekem is szóltak régen, azért mondom^^.
süti beállítások módosítása