Akik videókat küldtek be...

MeAndris - Duke Nukem: Forever demó bemutató

2011.06.07. 00:01

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr812962327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NoroNorbi 2011.06.07. 06:55:43

Na figyelj... Nem foglak megsérteni ...
Kicsit a hangminőség szúrta a fülem...És a játékról/játékokról szerintem(magán vélemény)többet beszélhettél volna nameg
kicsit kéne vágni a vidit.De amúgy elég jó szerintem 4/10 .
Remélem nem voltam nyers és ha igen, akkor bocsi .

darktom98 2011.06.07. 08:48:34

nos én nem szoktam ilyen kommenteket hagyni, de most nem fogom kifejteni magam
mondhatnám, hogy "kaki,, volt, de nem akarom bannoltatni magamat
a hang iszonyatos volt
a géped konfigját elárulnád??? mert igen, elég "kaki,, a géped, és én szeretem a DNF-t
meg ez egy .... akadozó végégjátszás volt, csak gondolom a második pálya maradék 3/4 részét már nem tudtad felvenni, mert a gépeden nem volt hely
no meg még annyit, hogy mért Rhino mutatja be, ha a cím MeAndris - Duke....
szerintem válassz kisebb játékot, ami fut a gépeden, vágd meg azt a videót, ne legyen több 15 percnél, ha csak nem profi vagy, amit elég valószínűtlen, és próbáld meg kezelni azt a büdös hangszabályzót, h a játék hangja ne legyen gangosabb nálad, ja és állítsd be azt a mikrofont, vagy vegyél újat

Rantottkutya 2011.06.07. 12:03:43

Nem néztem meg a videót de VÁDÁÁDÁDÁÁ DN:F!!! :D
Ahogy beleolvastam a többi kommentbe..hát igen...de akkoris Duke Nukem! Ha másért nem de csak ezért tuti végignézem!! :D

Rantottkutya 2011.06.07. 12:33:46

Megnéztem!
Miért kell 2 percig azt nézni ahogy betölt a játék? Miért kell még 2 percig azt nézni, ahogyan fekáliát hajigálsz a wc-ben? Am a grafot nem tudtad volna levenni?(néha a demóknál ez korlátozva van)
Most nem arról van szó, hogy ki a faxagyerek és kinek milyen gépet vesz anyuci, de ilyen durván szaggatva játszani, sőt még egy végigjátszást is csinálni róla bátorság! :D
A hanggal nincs baj csak kapcsold le a repülőgép turbinát a szobádban.
Csak azért csinálni egy másfél perces videót, hogy megmutasd hogyan halsz meg a 2. pályán sztem felesleges volt.

A fütyülésért plusz pont derültem rajta! :D

Gamestar 2011.06.07. 21:56:31

Én imádom a Duke Nukem játékokat. Elő van rendelve nekem. És a demóval is játszottam talán ezért nem bírtam megnézni :S sorry

rhinohun 2011.06.08. 07:36:30

@darktom98: Igen tervezem hogy vegyek újat de egyébként a folyamatos zúgás az a vihar volt.
És igen elég rossz gépem van de azt is fel fogom újítani.
És ha levettem volna Low ra akkor is ugyanennyire szaggat mert kipróbáltam.
Elég profi vagyok a videóvágásba (ezt bizonyítja a többi videóm is)
de mivel pont ekkor volt rossz a Movie Maker és más meg nem volt fenn ezért nem tudtam megvágni.

rhinohun 2011.06.08. 07:38:06

@Rantottkutya: Tudom de figyelj ezt csak hirtelen feindulásból csináltam hogy megmutassam hogy én vagyok az első!(félre ne érts nem vagyok egoista)
És oké legközelebb ígérem nem lesz a háttérben a Turbina bekapcsolva :)

rhinohun 2011.06.08. 07:39:05

@NoroNorbi: Persze hogy nem volt nyers előre tudtam hogy ilyen kommenteket fognak küldeni tehát nem lepődöm meg.
De azért köszi!
süti beállítások módosítása