Akik videókat küldtek be...

Loller1002 Játékbemutató - Max and a Magic Marker

2011.06.08. 00:01

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr902962338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(Tom) 2011.06.08. 15:31:06

ez szerintem nem volt valami informatív,már az első pályán elrontottad (kipróbálom a játékot,megnétem télleg ilyen nehéz-e),és a hangod néhol kicsit berecseg,de lényegében ez az eddigi legjobb (legkevésbé rossz) videód!

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.06.08. 16:16:39

Maga a játék nagyon jópofa, szerintem le is töltöm majd, a videó viszont nagyon gyengus.

- ha sokan tanácsolták, hogy előre felvett anyaggal dolgozz, akkor miért nem fogadod meg a tanácsukat?

- és az előbbiből fakad minden gyermekbetegsége a videónak: unalmas, monoton (mivel nincs megvágva), informatívnak csak jóindulattal nevezhető, és rengeteg üresjárat van benne (főleg annál a résznél, ahol lépcsőt akarsz építeni). A legjobb lenne, ha a szöveget is leírnád, mert sokszor magad sem tudod, mit akarsz mondani...

- ja és a videó utolsó egy percében már erősen szaggatott is a játék. ha a géped besokallt a videózástól, akkor várj pár órát, vagy indítsd újra a géped (ilyenkor újra kiosztja a memóriát, és jobban fogja bírni)

Valóban ez az eddigi legjobb videód, de bőven van hová fejlődnöd. Én csak az alany miatt néztem végig, amúgy a felénél beleuntam volna. Bocsi, ha kicsit nyers voltam, de én csak tényeket mondtam, nem bántani akartalak. Sok sikert!

Loller1002 2011.06.09. 13:42:08

@Nuclearvision: egyáltalán nem voltál nyers, és köszönöm a tanácsaidat!
süti beállítások módosítása