Akik videókat küldtek be...

Good and Bad PC Games bemutatja - The Saboteur

2011.06.13. 00:01

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr222974959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kakuzo 2011.06.13. 03:16:47

Üdv!
Bele is csapok egyből a lecsóba. :D

- Nem GTA klón, hanem egy SandBox játék, mint pl. az Assassin's Creed. (Assassinba is lehet mászni, mégse Pókember. xD)
- Lehet csak nállam vannak technikai problémák, de nagyon halk volt a vidi. Mármint mikor webkamerával vetted sokkal jobban lehetett hallani, mint mikor már a játékot mutatod be.
- Kisebb nyelvbotlások, mikor soroltad miket lehet maxolni, ott jött csak elő igazán, máshol nem nagyon hallottam.
- Káromkodás. Nem kell "mindig minden körülmények között" káromkodni. x"D (Ha jól számoltam 3 volt, ebből 2 nagyon nem volt odavaló.)
- Összekeverős részt sokan elsütötték, nem is igazán negatívum csak uncsi. xP

+ Amit lehetett elmondtál a játékról, mivel nem ismerem, ezért szerintem minden megvolt. :D
+ Omlós rész nagyon jó volt. xD Kicsit brutál, de egy véleményen vagyunk.. :D
+ Meghoztad a kedvem a játékhoz. XBOXra biztos megveszem ha lehetőségem nyílik rá. ;)

Lehet hogy több - dolgot írtam mint +at, de a videó amúgy tetszett. :)

Kakuzo 2011.06.13. 03:19:33

Üdv!
Bele is csapok egyből a lecsóba. :D

- Nem GTA klón, hanem egy SandBox játék, mint pl. az Assassin's Creed. (Assassinba is lehet mászni, mégse Pókember. xD)
- Lehet csak nállam vannak technikai problémák, de nagyon halk volt a vidi. Mármint mikor webkamerával vetted sokkal jobban lehetett hallani, mint mikor már a játékot mutatod be.
- Kisebb nyelvbotlások, mikor soroltad miket lehet maxolni, ott jött csak elő igazán, máshol nem nagyon hallottam.
- Káromkodás. Nem kell "mindig minden körülmények között" káromkodni. x"D (Ha jól számoltam 3 volt, ebből 2 nagyon nem volt odavaló.)
- Összekeverős részt sokan elsütötték, nem is igazán negatívum csak uncsi. xP

+ Amit lehetett elmondtál a játékról, mivel nem ismerem, ezért szerintem minden megvolt. :D
+ Omlós rész nagyon jó volt. xD Kicsit brutál, de egy véleményen vagyunk.. :D
+ Meghoztad a kedvem a játékhoz. XBOXra biztos megveszem ha lehetőségem nyílik rá. ;)

Lehet hogy több - dolgot írtam mint +at, de a videó amúgy tetszett. :)

Kakuzo 2011.06.13. 03:20:56

Elnézést, nem küldte el elsőre, így hát megnyomtam mégegyszer. Úgy látom csak elment. :o Valaki ki tudja törölni az egyiket? x) Elnézést még egyszer.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.06.13. 07:10:27

@Kakuzo: Kösz ez nagyon jól esett :) végre jó úton haladok!!!!XDDD
am ha majd nézed a videoimat megfogod majd egy idő után szokni, hogy mindig van benne 1-2 poén am az nem webkamera hanem telefon és nálam meg tökéletesen lehet hallani bár igaz hogy majdnem full hangra fel kell tekernem a hangot de azért érthető

BALAGE 2011.06.13. 08:41:53

Hát én ezt már láttam, tudod annyira érdekelt a többi videód hogy megnéztem a csatornádat, és ott láttam a Saboteurt. Nekem tetszett.
Amúgy az nem Pókember:D. És tényleg nem egy klón hiszen a sandbox játéknál, mindegyik ugyan arra a kaptafára épül, mész össze vissza, kikéred a küldetést, ezt még megrakták egy jó kis Assassin's Creed-es falra mászós "mutatvánnyal". Tényleg nálam is kicsit halk volt, de itt mindenki tudja hogy rossz a hangkártyám, legalábbis aki látta a videóim. (Bizony bizony nem a mikrofonom rossz.)

BALAGE 2011.06.13. 08:42:39

@BALAGE: Mármint azért van a helikopter "effect".

syforceHUn 2011.06.13. 11:50:39

Nem igazán hiszem,hogy az elején a ,,keverős" rész pontos volt... a GTA-t miért is adtad hozzá????????
egyébként @Kakuzo nálam is halk volt,így én kb az intró és a webkamerás rész után nem néztem tovább...olyan volt,mint egy felirat nélküli némafilm xDDD
de biztos jó vidi volt,a komikból ítélve...

spyler 2011.06.13. 13:06:23

Nem lehet érteni mit mondasz, olyan halk vagy!

Jó-Rossz pc játék sorozat 2011.06.13. 16:53:36

Nekem vég erősítőm van és majdnem max-ra húztam hogy hajam amit mondasz! Többet nem kel mondanom gondolom most majd te is rájössz, hogy mi a gond.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.06.13. 17:35:44

nem értem ti mért nem halljátok a videót én mindig megnézem feltöltés előtt és akk én hallom és nem kell hozzá erőmű mert nekem is csak egy 2.1-es hang falam van

syforceHUn 2011.06.13. 18:24:13

@Đ3LTA: Lehet,de renderelésnél valamit eltolhatál,minden esetre húzdd fel jobban a hangot,mert nekem maximumon is alig hallani!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.06.13. 22:38:32

Nem rossz videó, de baromi sok a szóismétlés. Mint Pl: A játékban szó kb 1000x el hangzott.

dmspore 2011.06.14. 00:07:16

Milyen "B-betűs játék"-ra gondolsz?

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.06.14. 10:59:18

Csak nekem tűnik az eleje freddyD copynak?:S A végén igazán elköszönhetnél a nézőktől. Amúgy összességében korrekt, a káromkodást viszont mellőzd, mert egy kicsit gettó feelingű lesz tőle a videó olykor.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.06.14. 14:13:51

@TomVadeR: rajtad kívül még 3 embernek... am én nem copyzni akartam freddyd-t de akkor nem lesznek majd ilyen kamerás jelentek a következő videóimban

Jó-Rossz pc játék sorozat 2011.06.14. 15:55:37

@Đ3LTA: Nem arra gondol, hogy te abban a maszkban másolod FreddyD. Hanem ö a 0:50-1:17 közötti részre gondol. Nem tudtam jobban megfogalmazni ;D

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.06.14. 16:05:45

@Jó-Rossz pc játék sorozat: FreddyD melyik videójában csinálja ezt a keverést mert megszeretném azt a vidit nézni! de komolyan nem tudom mikor csinálta ő ezt becs szó!!

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.06.14. 19:52:25

@Đ3LTA: Ha valóban nem tudtad, akkor elnézést. Egyébként a Heat of War bemutatójában alkalmazta ezt a szemléltetést.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.06.14. 20:28:11

@TomVadeR: Semmi baj! Csak én nem láttam minden videóját freddyD-nek sajnos!! Szégyellem magam XD De ezt a heat of war os vidit tuti megfogom nézni biztos jó lehet na meg a mesterlövész az a legtutibb :D favourite bad pc game :)

dmspore 2011.06.17. 01:01:25

Mi a zene neve (ami az elején ment)?

Csabahun 2011.06.17. 14:01:32

ez pont egy The Godfather The Game utánzat a verekedés,lövöldözés stb

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.06.18. 14:08:09

@fpsgamers: hát akk nem tom hogy ejtsem xD :D dierker az helytelen akk mondjuk dijerkör

Loller1002 2011.06.19. 16:07:25

szerintem max hangerőn nem halak a videó (nálam)

baragergo 2011.06.20. 16:43:40

mivel vetted fel mert nekem nincs jó videó fel vevőm:(
süti beállítások módosítása