Akik videókat küldtek be...

Good and Bad PC Games bemutatja - Fear 3

2011.07.10. 00:01

Értékelés:

Az intród kitűnő volt, nem volt vele semmi baj, kivéve talán azzal a 'Bandicam' felirattal, ami mellesleg az egész videó során jelen van.
Már megint egy bazi nagy vízjel... Nem értelek titeket, miért kell egy efféle gigantikus feliratot a videóba szúrni? Nem látom egyszerűen semmi értelmét. Ha mindenféleképpen be akartok szúrni egyet, akkor elég lesz egy kis ikon a bal vagy jobb sarokba. De tényleg...
Javíts ki ha tévednék de jól látom, hogy a Youtube-ról vetted fel az egész videót? Még azt megértem, hogy ha egy videómegosztóról letöltesz egy-két jelenetet, de ez abszolút egyedi eset. Ilyet még nem nagyon láttam.
A kommentárt talán csak a sok baki rontotta el, habár nekem kifejezetten tetszett. Máskor szerintem vedd fel újra azt a bizonyos szakaszt, ahol elhibáztál valamit.

Összességében nem rossz ez a videó, csak fogadd meg azt, amit leírtam neked.
Apropó... Nem sértésből írom, de te már elmúltál 15 éves? :D
Azért kérdezem elsősorban, mert megemlítetted a videódban, hogy csak 15 éven felülieknek ajánlott, de a hivatalos besorolás szerint minimum 18 évesnek kell lenned, hogy játszd (kivéve Ausztráliában). Persze most nem akarok ennyire hivatalos lenni, ezt csak megemlítettem...

Maradj a fényben!
Borsesz

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr143052787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2011.07.10. 01:12:59

Szerintem a F.3.A.R. szégyen az egész szériára, a sorozat leggyengébb darabja. Én bevallottan gyenge idegzetű vagyok, és az első rész kedvenc fps-eim között szép helyen van, amiben gyakran magam alá tudtam csinálni, ezek viszont csak idegesítő, hatásvadász villódzások, nem ijesztgetés. A történet egy hatalmas hülyeség, össze sem mérhető az előző 2 résszel. A fedezékrendszer pont ebbe a játékba nem kellett volna, inkább egy COD-ba. Hatalmas lebőgés volt számomra a fear 3, látszik, hogy nem a monolith csinálta...

A videóról annyit, hogy angol kiejtési hibák gyakoriak, sok a baki, és azért még kell pár év, hogy rendbe jöjjön a hangod, és tudjál rendesen hangsúlyozni.

HUN~cut 2011.07.10. 06:28:57

Egész jó videó lett nekem tetszett

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.10. 07:21:07

Borsesz nem múltam el 15 és tom hogy 18 de ez a game elég vicces szerintem ezzel nem nagyon lehet emgijeszteni valakit és azért mondtam azt mert az én meglátásom szerint a félősek azok lehet befosnak tőle ja és csak a trailerek meg egy gameplay lett felvéve a youtubéről nem az egész és amúgy az téged bocsi de mért zavar? aztán meg a leírásban a youtubén ott volt hogy a frapsnak nem volt kedve felvenni a játékot ezért van ott a bandicam vízjel

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.10. 07:24:46

@badfear: saját vélemény... és köszi az építő erejű kritikákat!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.07.10. 10:08:09

@Đ3LTA: "egy gameplay lett felvéve". Akkor miért nem vetted fel az egészet? Miért csak egyet? Egy komplex bemutató / kritika belátásom szerint nem úgy van, hogy ebből is egy kicsit, meg abból is. Rendben van, ne essünk túlzásokba, volt amikor egyszer én is igénybevettem ilyesmit, de rájöttem, hogy egyrészt az nem volt saját (ami később nagyon zavart), a másik, hogy így tényleg nincs vele sok munka. Ennyi erővel szerintem mindenki tud játékbemutatókat csinálni. Csak felmegyek YouTube-ra, leszedek pár jelenetet, intrót, és gameplay-t, egymás mellé biggyesztem, és lekommentálom. Ez maximum 1 órát jelent egy napból...

Annyit zavar, hogy Youtube-ról, mint az írtam nem FELVENNI szoktunk, hanem LETÖLTENI. Épp ezért írtam hogy egyedi eset, mert így egyrészt ront a minőségen, másrészt pedig látszik a YT player sávja. Nem látom sok értelmét, de te tudod...

Remélem érted miről beszélek...

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.10. 10:12:41

@Borsesz: Egyetértek veled!Nem is kell tovább ezt fűzni zárjuk le a vitát és kész

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.07.10. 10:28:12

@Đ3LTA: Ez nem volt vita... Te is elmondtad a véleményed, és én is. De remélem érted mire gondolok...

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.10. 11:00:37

@Borsesz: persze persze így tényleg kevesebb idő

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.10. 11:08:42

amúgy borsesz noronorbi videójában is voltak bakik ahol megakadt a szövegben ott meg azt mondtad hogy kifogástalan a bemutató ezt csak úgy meg említettem...

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.07.10. 11:17:48

@Đ3LTA: Isten emnts, hogy belekössek ebbe a szópárbajba, de igazából nem értem a felháborodást (nekem annak tűnik). Nem húzta le Borsesz a videód, csak megemlítette, hogy a Youtuberól való eegy adag gameplay...mit kell ezen felhúzni magad?

[Slim] · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.10. 22:19:07

de boresznak tény leg igaza van mér youtubról veszi fel a vidi nagyrészét.....amugy a zene az intró alat nagyon jó mi a cime????
am és eddig jó vidiket gyártott ez a gyerek de ez most nem volt valami
szuper rész de csak a youtubos felvétel miatt mondom...

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.11. 06:42:48

@Slim vagyok: Tudom tudom már meg beszéltük de ha erre nem figyelsz akkor a kommentedből ítélve szerinted nem rossz vidi borsesznek tényleg igaza van!Köszi a pozitív megnyilvánulást a többi videómmal szemben! A szám címe Papa Roach - To be loved
süti beállítások módosítása