Akik videókat küldtek be...

BlackHawk2154 sorozata: Mass Effect (1. rész)

2011.07.12. 00:01

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr103052798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tazy™ 2011.07.12. 00:52:29

Bocs, de 2:30tól nem tudtam tovább nézni...Akkor jött el az a pont, ahol felfogtam, hogy 90%-ig biztos, hogy megint egy "jajj, most mit is kéne mondanom" típusú bemutató lesz. Ez 2:15 környékétől annyira észrevehető, hisz elkezded azt kommentálni amit látunk. Írd le magadnak, vagy legalább előtte jobban gondold át, hogy mit is fogsz mondani. Mást nem is szeretnék megemlíteni, hiszen nem néztem tovább, de a délután folyamán nekiugrok még egyszer és akkor talán végignézem:) Mindenesetre a következő videódban ezt az egy tanácsot mindenképp fogadd meg!:)

UI.: A szókincseden is fejlessz, mert a videó elején túlzottan hangsúlyozni próbáltad, hogy mennyire jó ez a játék, csak már nem tudtad új formában kifejezni magadat. A hangod alapján nem lehetsz "túl öreg:)" , szóval ez majd még úgyis alakul!:)
További sok sikert!:)

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.12. 03:14:44

Na, ezek után már írom is a mass efect 2 bemutatójának szövegét, ugyanis egy ilyen nagyszerű játék, megérdemli, hogy egy elfogadható minőségben legyen bemutatva.

Garfield[Asd] (törölt) 2011.07.12. 05:37:58

Gratulálok űrpocok...Te aki nem mutattál be jóformán semmilyen publikációt kb. 3 hónapja pont te akarsz egy ilyen jellefű játékot bemutatni (jól) ,igaz megérdemli a jó bemutatást a játék ,de ha fogadnom kéne nem raknék rád egy Ft-t se !Igaz, tudom ,hogy énnekem nincs beleszólásom,mivel én nem videózok ...de amikor elkezdtem volna,fel is vettem három játékról készült bemutatót és azok jobbak voltak mint a tieid...

UI: Kiváncsi leszek a végeredményre (sok sikert)

Garfield[Asd] (törölt) 2011.07.12. 05:39:37

Bocs a vessző,és a hosszú "i" hibákra (és a helyesirásért is)

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.12. 06:32:22

Ha bemutatsz egy játékot akkor játszd ki! Bocsi de nem tudtam végig nézni ez hasonlít az én duke nukem forever bemutatómhoz,a játékot amit bemutatsz mindig ki kell vinni min 60-70%-ig

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.07.12. 07:55:42

Jól hallottam? :D:D:D Még az első pályát se voltál hajlandó kivinni? :D Ez most komoly? :D Ne viccelj már... Kijelentetted,hogy nem ismered a story-t, hát akkor én aki sose hallott a játékról mi alapján ítélje meg? Mert ez után a bemutató után még csak elő se venném, be se szerezném, le se tölteném. Mondogatod hogy jaj ilyen olyan nagyon jó, de mi a jó benne?

BlackHawk2154 2011.07.12. 08:27:14

hát naggyából tudom a történetet mert haverom már fantom benne és már mesélt a játékról jó sokat.:D

BlackHawk2154 2011.07.12. 08:27:59

ja de am máskor megfogadom a tanácsaitokat csak az a baj hogy már a 2. vidit is beküldtem

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.12. 09:13:11

@BlackHawk2154: "naggyából" helyesírás befigyel :D de különben ezt mégis hogy gondoltad? Mielőtt belekezdesz egy ilyen sorozatba nem keresel rá vagy nézel meg bemutatókat, hogy mégis hogyan kell ezt?
Olyan játékokat mutass be még itt az elején amiket jól ismersz pl nálam ilyen a gta sa csak 20-szor játszottam ki :D

BALAGE 2011.07.12. 11:17:41

Halk, nincs intró, fele videó a betöltő képernyővel telik el, nuku info, Đ3LTA jól mondja előbb azzal kezdjed amit ismersz, ne azt ami a kedvenced. "bácsikat" tudom nem vagy olyan idős, de akkor is bácsikat inkább rossz fiúk vagy kö.....k.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.07.12. 12:56:12

minek a menüt ennyire kivesézni...? nem tudsz a játék történetéről? ez alap lenne...már bocs, "tegnap kezdtem" el játékból az ember nem csinál videót...egy csomó dolgot nem tudsz róla. Sokkal jobban fel kell készülni egy videóra. Körülmények, készítők, történetet, ha nem érted, olvass utána. Elég jellegtelen videó...tanulni kell ezt a bemutatózást, nem olyan könnyű, mint ahogy elsőre tűnik.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.12. 13:28:22

Amúgy ha megnézted volna a játék kézikönyvét (ha eredeti) abban ott van nekem is megvan eredetibe és leírja olyan fél oldalon keresztül

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.12. 13:43:20

@űrpocok: Ne sértegesd! Te se vagy profi ha mit tom ide jön reactor vagánykodni az még elmegy de hogy te vagy én vagy a többi kommentező azért nincs rendben majd a következő videójában megmutatja hogy mit tud!

(Tom) 2011.07.12. 13:54:12

@Garfield[Asd]: LOL,nem azért mondom,de azt mondják,hogy aki a saját dolgát dícséri,az nagyképő,egoista... mondjuk elhiszem,hogy jobbat csináltál :D
csak,ha ajánlhatom,ne mondd,hogy hú de jó vagy,mert sokan kiröhögnek majd

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.12. 16:11:00

@Đ3LTA: @Garfield[Asd]: Én ezt a játékot annyira szeretem, hogy muszáj
bemutatnom ilyenek után1.2 én sem vagyok nagy videós, és a motorjogsira
gyúrok, úgyhogy ezért nincs publikálva mostanában semmi.De én megmondtam, hogy ez egy hobbi, nem pedig hivatás, így akkor csinálom, amikor kedvem/időm van rá.Szólva ne essünk félreértésekbe.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.12. 16:17:13

És hát a videóról:Ne improvizálj, nem megy az neked még, tedd ahogy a legtöbben csinálják, írd le, mond el vagy 50 x és a legjobbat tedd bele a videódba.Ha nem nagyon játszottál a játékkal, szedd le a cuccost
internetről, és azt vágd össze, hogy pörgős, és eseménydús legyen.
Tagold részekre a bemutatót(pl fegyverek, Mi,sztori,stb), ez nagyon fontos, így egyszerűbb lesz a vágás neked, és jobban követhető a nézőknek.Ha nem sokat tudsz a játékról, ott van a "Mindenesed" vagyis a wikipédia.Ha ott sincs semmi, akkor irány egy gamekapocs cikk vagy külföldi oldalak.Netalán Pc guru online is szemezgethetsz, vagy a gamestar is ír ilyen cikkeket.Sok sikert!

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.12. 16:24:30

@Garfield[Asd]: Egyébként Garfield, galamb mondja verébnek.Amióta felvettelek a blogra, te egy bemutatkozót sem írtál, szóval nem csak én vagyok úgymond hanyag, de ha szólsz, hogy nem érsz rá akkor ok

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.12. 16:27:00

@űrpocok: MOTORJOGSI???? Nem is tudtam hogy már elmúltál 16 éves...

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.07.12. 17:02:40

@Đ3LTA: kismotorra (50cm3) mehet 14-től is.... am írtad korábban, hogy profibbak inkább verhetik a nyálukat, hogy jobb videóik vannak, mint ez. Szerintem senkinek sem kéne nagyképűsködni, csak azért mert jó videós. Én lassan 2 éve benne vagyok ebben a témában, és láttam egy-két figurát, akik a semmire, és olyat is, akik a valós sikerre nagyzoltak. Tudtommal itt nem a "sztárságnak" kéne a célnak lenni, hanem a videózásnak meg a játékoknak. Aki ezt nem tudja felfogni, az feleslegesen kezd bele ebbe a műfajba. Ez most nem kritika senki felé sem, csak én sztem ez működik jelenleg :) am sok sikert 'pocoknak a motorhoz, én ma vizsgáztam kocsira, sikeresen :)

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.12. 17:46:04

@Je m'appelle Théo: kismotorra tom de azt mondta hogy motor tehát ebből azt következtettem ki hogy nagymotor

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.12. 19:32:07

@Je m'appelle Théo: Köszi:)Még csak a kresz tanfolyamnál tartok.De tanár marha jó fej, csak az a baj, hogy körülöttem ülnek a 17- 22 évesek, én meg vagyok az én 13 évemmel és 9 hónapommal.Egyébként D3LTA
, nézd meg a yamaha tzr 50 est, ha az neked kismotor, akkor én sellő vagyok.

Sajt222 2011.07.12. 21:44:22

@űrpocok:
Galamb mondja verébnek?!? És az ilyenek kapnak jogositványt...
Bocs az off-ért amúgy szerintem szörnyű videó de azért csak így tovább :)

Sajt222 2011.07.12. 21:49:52

ui.: a lehető "legjobb" motort választottad...amatőr.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.12. 23:32:58

@Sajt222: Én 13 vagyok, ezt a motort lehet letenni mopednek, szóval teis nagyon értezs hozzá lángész, másik ne ugass nekem, Garfield az én blogomon szerkesztő, eddig nem tett ki semmit, ez az én dolgom, látszik neked is beszólni kellett, normálisat mondani nem.
Elnézést a durva fogalmazásért a szerkeztőktöl.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.12. 23:34:02

@űrpocok: Szóval azt se tudod mi hogy van, de láttad hogy mások rám írtak, ezért neked is kellett mert te vagy a menőcsávó.Nem tudom, ilyenkor mit érzel, de örülnék, ha legalább tudnál valamicskét is a történtekről, és úgy osztanád az észt.Ha meg nem tetszik a yamaha tzr 50 es, akkor vegyél magadnak valót, engem nem érdekel.

BlackHawk2154 2011.07.13. 08:33:17

@űrpocok: Sztem tök jó és megfogadom a tanácsaitokat csak mondom beküldtem már a 2. vidit:D

BlackHawk2154 2011.07.13. 08:59:27

Ja és tudtok ajánlani valami videóvágóprogramot??

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.07.13. 13:33:48

Emberek, egy kicsit elkanyarodtunk s témától. Szerintem most hagyjátok abba...

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.13. 14:39:04

@BlackHawk2154: Nincs mit:) Következő videódat ügyesen csináld!

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.13. 20:38:53

@BlackHawk2154: SZerintem sony vegas 9, de movie markerrel is jó videót lehet készíteni, csak feltenni youtube ra az macerás.

Navajonki 2011.07.14. 05:00:35

Megnéztem mindkét videót... Csak egy dolog rosszabb, mint 14 percig egy sz@r bemutatót nézni, 14 percig egy sz@r bemutatót nézni egy általad nagyra tartott játékról... Hol is kezdjem:

- enyhe paradoxok voltak a szövegedben, a legjobb az elején "Egy napja játszok.... megunhatatlan" Ha egy napja játszol, akkor mégis honnan a péksüteményes mézeskalácsházikóból tudod, hogy megunhatatlan? :P

- Játékról mindent elmondtál amit csak tudtál. Sajnos elég keveset tudtál... már megbocsáss de olyan információk hallatán, hogy "asszem 4 fegyverünk lehet" meg "azt hiszem ő az ellenségünk" az ember nem számít sok jóra. Ami persze abból a szempontból jó, hogy nem csalódik.

- egy szó: ÜRESJÁRAT! Mégis hogyan értékeljük azt a bő fél percet, amikor egy párbeszédben "navigáltál", mindezt néma csendben. A játéknak nincs hangja, a szöveget alig lehet elolvasni a videó minőségétől, és ráadásul még te is szíveskedsz kussolni. Ilyet még egyszer ne lássak, rendicsek?

- 1 napi játék után legfeljebb az aknakeresőből lehet bemutatót készíteni, egy RPG-ből semmiképp. És igen, a Mass Effect utóbbi kategóriába tartozik. Tessék szépen végigjátszani a játékot, és ha úgy érzed, menni fog, akkor összeállítani a bemutatót.

- Ha már összeállítás, az, hogy az első küldetés FELÉT végigmutatod, miközben elmondod mi történik, aligha nevezhető összeállított bemutatónak... vagy egyáltalán bemutatónak. Az ilyesmit ki kell gondolni, össze kell vágni felvételeket a játékból, úgy, hogy az a játék bemutatását (és nem kommentálását) segítse elő. Ehhez persze elengedhetetlen az előző pontban említett "végigjátszás".

- Improvizáció. A profik eszköze. Épp ezért neked nem ajánlatos próbálkozni vele, inkább írj egy puskát a mondanivalódról, ígérem, nem kapsz rossz jegyet érte (amíg össze nem cseréled a másnapi történelem puskával :P)

- Végezetül, egy kis elmélkedés. Mi is a bemutatók lényege? A nézők ismertetése az alanyról, és/vagy szórakoztatása. Amíg nem sikerül ezt teljesíteni, addig sok magasztalást nem fogsz kapni. De neked nem egy "tökéletes bemutató" a célod jelenleg, hanem hogy magadhoz képest készíts egyre jobb és jobb videókat készíts. (főleg az ehhez hasonló kommentek megfogadásával, illetve más "befutott" videósok bemutatóinak megtekintésével)

Zárásként, habár úgy tűnhetett, hogy épp letoltalak (ami igaz, hisz egy általam szeretett játékról van itt szó), azért ne feledd, hogy nem azért írtam ezt a rövidnek nemigen nevezhető hozzászólást mert "gonosz" vagyok, hanem hogy segítselek a további videóidban, a saját és a jövendőbeli nézőid érdekében :D Na viszonlátás.

UI.: Hajnali 5 órakor kommentelésre adom a fejem. Lógsz nekem egyel! :D

FabLex 2011.07.15. 22:08:48

itt ezeket a BÁCSIKAT kell lelőni? na meg a párbeszédnél az a csönd na meg persze ez most kommentálod hogy éppen mit csinálsz nem vagyunk hülyék látjuk inkább a játékról kellett volna több infot gyűjtened és persze inkább vidd el a játékot a feléig vagy kopizz videót a youtube-rol mert gyakorlatilag csak azt láttuk h bemutatod az 1.pályát igaz nekem is egyböl bejött a játék már az 1. 5percben de ne mond azt h megunhatatlan amikor az ember már minden classal kiviszi példakép és renegát modban hidd el nekem megunja az ember amugy nem lenne rossz video ha néhány dolgon javítasz még jó videókészítő lehet belőled!

FabLex 2011.07.15. 22:10:34

ja és kicsit halk volt :D
süti beállítások módosítása