Akik videókat küldtek be...

Handheld Gamer Team: Spiderman: Web of Shadows

2011.07.13. 00:01

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr503053220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.13. 06:10:57

Amúgy ez egy paródia lenne?:D mind1 na lényegre térve a videó nem lett rossz az elején röhögtem xDD 0:07 XDD

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.13. 08:52:00

Először is: Miért raktok fel HD videót, ha letterbox az egész??
Másodszor: A bevezetőtök szerintem elég erőltetett volt.
Harmadszor: Volt néhány hanghiba is.

Ezeken kívül viszont egész jó videó volt, ha értékelnem kellene , akkor 6.5-7/10. :)

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.07.13. 16:07:11

Nem sértésnek szeretném szánni de az elején lévő bevezető kisfilmjeitek kimaradhatnának, mert feleslegesek. Ami bántotta a fülem a legelején, hogy lesz****tátok, a loading képernyőre meg aztán végképp nem vagyunk kíváncsiak köszönjük.A szememet a miniatűr felvétel kb szétvágta, főleg kresz gyakorlás után. Csak nekem recseg a hang? Vagy nem is tudom mit csinál de... szörnyű.Őszinte leszek 10:00-ig bírtam. Nem mondom,hogy rossz bemutató de az én ízlésvilágomnak nem felelt meg. Főleg ez a sok káromkodás, mindennek megvan a helyes és az ideje.

dmspore 2011.07.13. 16:43:48

Gamespot szerint PS2-re is kijött.

Tazy™ 2011.07.13. 17:09:18

Gondolom a PSP-ről csak ilyen minőségben és méretben tudták megoldani a felvételt. A bevezető kisfilmeket meg szerintem fölösleges szóvá tenni, így próbálnak meg kicsit egyediek lenni... ezzel nincsen semmi baj. A mikrofonnal tényleg volt valami, mert elég recsegős lett. Nem mondom én sem, hogy rossz bemutató, de láttunk már tőletek jobbat is. Nagyrészt csak azt sikerült hangsúlyozni, hogy sokat tölt a játék, ami tényleg idegesítő lehet, de ne ebből álljon a videó nagy része. További sok sikert!:)

(Tom) 2011.07.13. 17:24:25

PSP-s videók készültek már HD-ba úgy,hogy nem voltak fekete keretbe helyezve :D
Amúgy én kipróbáltam a játékot...tényleg nem valami jó game :D
story nagyjából nincsen (ami van,az is *****)
de egy olyan ,,unatkozom,szal letöltöm és végigtolom,mert ennél csak a seggvakarás unalmasabb" játéktól nem lehet sokat várni xD

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.13. 20:14:55

@TaчŁσЯ™: Kresz?Mit csinálsz te, hogy kreszt kell tanulnod?
süti beállítások módosítása