Akik videókat küldtek be...

Gamesystem - Mass Effect 2 bemutató

2011.07.21. 00:01

Értékelés:

Én örültem volna a videó elején egy kis bevezetőnek, de sebaj. Csapjunk bele!
Örülök, hogy szóltál néhány szót az előző részről is, hiszen az előzményekkel tisztában kell lennünk, mielőtt belekezdünk egy folytatásba. A kommentár kifejezetten jó volt, összefüggően és értelmesen beszéltél, nem volt szóismétlés, vagy egyéb felesleges információ.
De mindezek ellenére, valamiért hihetetlenül unalmas lett ez az egész. Lehet csak én voltam így vele, de én nem igazán élveztem a bemutatót. Amit elmondtál az jó! Kimondottan jó! De mégis rettentően monoton.
Ez mindenkinek szól; szerintem betegen egyszerűen értelmetlen videót készíteni. Ha valaki megfázik, vagy netán allergiás, az inkább kímélje meg magát az ilyesmiktől. 1 hét múlva úgy is rendbe jössz, és megcsinálhatod. Nem üldöz senki...
A jelenetekhez csak annyit fűznék hozzá, hogy én sose szerettem azt, ha valaki Youtube-os videókat használ fel a bemutatójához. Rendben van, volt mentséged, mert a géped nem igazán bírta el a játékot. De én a helyedben inkább régebbi játékokat boncolgatnék, amikről SAJÁT felvételeket tudok készíteni. Úgy mégiscsak személyesebb...

Összességében nem lenne rossz ez a munka, de én nem élveztem egy percig sem. Informatív videó, jól össze van rakva, de mégis unalmas. A sok 'ööö'-zés, és az orrhang még erre dobott egy lapáttal... Kár érte...

Maradj a fényben!
Borsesz

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr473064385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navajonki 2011.07.21. 00:47:57

Hát, Borsesz mindent elmondott amit szerettem volna, hiába az összeírt mondanivaló, hiába a sok különféle kifejezés a szóismétlés elkerülése végett (megjegyzem, ezek nem mindig voltak jól használva), a videó "nem jött át". A monoton beszéd lehet az egyik oka ennek, meg talán a helyenként érthetetlenül furcsa hanglejtésed. A YT videókból összevágott anyag szintén nem volt jó húzás, meg talán a csiszolást érdemlő angol kiejtésed is zavaró lehet, ezért (ahogy Borsesz) én is javaslom, hogy olyan játékokat mutass be, amit képes vagy saját felvételekből összeállítani, valamint, ha lehet próbáld meg kerülni az angol szavakat (vagy tanuld meg kiejteni őket).

Gondolok itt pl:
Bug -> "bág"
War -> "vór"
Shepard ->"sepörd"

Igazából ennyi, a többit Borsesz elmondta, sok sikert a továbbiakban!

BALAGE 2011.07.21. 11:56:01

@HUN~cut: Tényleg nem azért de a bug az nem kiejtés hanem egy magyar hülyeség. Mivel angol szó ezért inkább maradjunk a "bág"-nál.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.21. 15:10:02

@Navajonki: Szerintem az angol tudásomat nem nagyon kell firtatni:)
Sajnos Borsesz, nekem mindig is orrhangom lesz, ugyanis az orrmandulámmal, meg a tüdőmmel volt egy kis gond, úgyhogy jó, hogy még
eggyátalán élek:)Hát, a youtubos letöltéshez folyamodni megint muszáj lesz, ugyanis
a pro street lemeze teljesen szétjött(a'la tesco) és nem folyamodok letöltéshez.

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.07.21. 17:23:23

Szerintem se kell senki angol tudását firtatni.Általában mindenki ezekbe köt bele, kinek a pap kinek a papné, ez van gyerekek ő így ejti akinek meg bántja a fülét számoljon el 10ig és lépjen tovább :/ Borsesz általában semmi problémám a kritikáiddal, de előbb kérdezz aztán írj ilyen dolgokat, mert mint kiderült egészségügyi okokból ilyen szegény hangja :/ Ő lazán kezelte le de lehet,hogy lesz olyan akit sérteni fog és az senkinek se lenne jó. A Youtubeos letöltésekkel szintén nem értem mi a problémája egyeseknek. Ha feltünteti,hogy igen ez nem saját felvétel akkor hol a probléma? Sehol. A Youtube a barátod hát használd ki az általa adott lehetőségeket.
Amúgy jó kis bemutató volt :D

OVERLORD · http://overlord.blog.hu 2011.07.22. 12:11:08

Nos van néhány dolog amit rosszul mondtál el a játékról,pédául:
-A játékban lehet járművet vezetni,a Firewalker DLC pakk ugyanis tartalmazza a Mékó úgymond kistesóját,amely egy ahoz hasonló jármú,csak az lebeg.
-A lézersugár nem talál el, hanem szétszaggatja a hajót mellettünk,mi pedig kizuhanunk abból.
-A Cerberus-t Cerberusznak kell ejteni...
-A fejlődési rendszer bemutatásához igazán bevághattál volna, ami nem éppen azt mutatja be hogy hogyan kell csalni az xbox-os verziónál hogy kell csalni apontok elosztásánál-.-
-Renegát és kedves magatartás???Kedves?Ez komoly?Angolul renegade vagy paragon magyarul pedig renegát vagy példakép.Ezt ilyen nehéz megjegyezni?
-A videó tele van hülyeségekkel... a space-el állítod meg a játékot?Egy lósz@rt.Ha már videót csinálsz egy játékból az alapvető dolog lenne hogy játszál vele, és ha ez így lett volna ugynis a space-el fedezékbe tudsz menni vagy futni.Hamár a videó ilyen unalmas ne mondj hülyeségeket.
-Véget ér a sorozat?Mi a fos?Te tényleg ennyire nem vagy tisztába azzal amit mondaz vagy direkt mondasz hülyeséget?A sorozat harmadik és egyben befejező rész 2012-ben fog megjelenni,akor meg mit dumálsz itt hogy véget ér a sorozat?

OVERLORD · http://overlord.blog.hu 2011.07.22. 12:22:14

Ejj így visszaolvasva látom csak hogy mennyi helyesírási hibát vétettem, de az nem változtat a tartalmán,hogy ez a videó rengeteg téves információt közöl a játékról,bocs a hibákért,csak hirtelen felindulásból írtam, de ez a videó akkoris valótlan dolgokat állít a kedvenc játékomról.Ha máskor bemutatót csinálsz, igazán megnézhetnéd hogy van-e magyar oldala a játéknak,mert például a mass effect-nek,én szerkesztő is vagyok ezen az oldalnon,úgyhogy nyugodtan dobbhattál volna egy mail-t nekünk hogy bemutatót készítesz a játékról, segítettünk volna olyan dolgokban amikkel kapcsolatbannem voltál biztos a játéékal kapcsolatban, de ehhez a videóhoz az is bőven elég lett volna ha körülnézel az oldalunk adatbázisában, onnan rengeteg info megtudható. www.masseffect.hu/

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.25. 19:53:25

Bocsánat, hogy a gombokat összecseréltem, én így állítottam be az irányítást:).Bocsesz mégegyszer.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.07.25. 20:26:07

@OVERLORD: Bocs, de a DlC az nem a játék, csak egy mellékág
süti beállítások módosítása