Akik videókat küldtek be...

Pc Videójátékok Bemutatása: The Sims 3

2011.07.23. 00:01

Értékelés:

Az intród szerintem nagyon ütős. Lehet néhány néző hosszúnak fogja találni, de nekem nagyon bejött. A méretarány mindenhol ugyan annyi (először nagyot csodálkoztam), a jelenetek jól össze vannak vágva és a zene is kiváló.
Kicsit sajnáltam, hogy rövid videó lett belőle, én a helyedben bemutattam volna még egy csomó dolgot, hiszen a Sims-ről akár órákig is lehetne beszélni. Bár úgy vélem, hogy ez a videó, egy kedvcsinálónak megteszi. A bemutatóhoz kicsit többet szeretnék látni és hallani, főleg ennél a játéknál.
A vicces jeleneten először csak pislogtam 60Hz-en, mert azért meg kell hagyni, elég érdekesnek mondható. De a végén csak azért is nevettem egy jót a Sims őrült világán.

Várom a következő videót!

Maradj a fényben!
Borsesz

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr653078639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syforceHUn 2011.07.23. 09:50:57

Szerintem jó videó lett,bár az intró kissé hosszúra sikeredett :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.07.23. 10:42:07

lássukcsak:
-(neg) rövid
- kicsit motyogós a kommentár....nyisd ki picit jobban a szád

+ (pozitívum) akkora az intród, hogy....aztabüdös :D (mi a zenéje?)
+ remek kedvcsináló (pláne nekem, aki ismeri a korábbi részeket)
+ lényeges infókat megemlítetted
+ ügyes játékválasztás...ismerted, tapasztaltad, és jó jeleneteket választottál

gratulálok, jó bemutató/kritika lett :) remek kis kedvcsináló :)

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.23. 11:26:47

Pozitívumok:
-Megemlítetted az előző részeket
-a játék készítőjét és stb infót
-Az új intró nagyon ütős és pörgős egy szóval tökéletes
-Stílusos köszönés,én szeretem az ilyen jó kis köszönéseket szerintem
jó mert már a videó eleje is hangulatosan indul

Negatívumok:
-kissé rövid
-hiányosságok

Szerintem ez egy jó bemutató lett!

shanne 2011.07.23. 15:05:12

Elég jól bemutattad gratulálok... több videót ;) .... és mi az intró zenéje?

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.07.23. 19:21:23

1:34 Figyelj a helyesírásra! (Bemuatása), amúgy minden rendben van! Jó videó

Kakuzo 2011.07.23. 22:45:43

@Đ3LTA: Akarod mondani "Overcome" :D

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.24. 08:17:44

@Kakuzo: A youtubon ezt írta norbi XD akk nem tudom

Navajonki 2011.07.25. 10:55:55

A végén mikor a rendőr meg a kislány elkezdtek egyszerre kalimpálni meg üvölteni csak ennyi futott át az agyamon: "EEEEH, MACARENA!" :D
süti beállítások módosítása