Akik videókat küldtek be...

CubeFaces bemutatja:Tony Hawk's - American Wasteland (2. rész)

2011.08.01. 00:01

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr53078683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eXertee 2011.08.03. 00:11:41

A bemutató tetszett. Jó a zeneízlésed ;) Mivel 2x kijátszottam, tisztában vagyok a történettel, és a helyekkel, de szerintem néhány érdekes átjárót megmutathattál volna. (pl. a hajóról Santa monicába vezető földalatti csövet.)

Lehel=) 2011.08.04. 19:49:10

@eXertee: tudod először minden fontosabb meg viccesebb dolgot be akartam mutatni,de utána összeszámoltam hogy hány perc jönne ki a videóban,és nagyon meglepődtem,mivel olyan 5-6 részt kellett volna csinálnom,ezért úgy döntöttem,hogy csak a legfontosabb dolgokat mutatom be történet szempontjából. :D

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.08.06. 07:57:50

Nagyon jó lett tényleg jó lenne ha én is ilyen jót csináltam volna még anno a san andreas videómmal de ezt hagyjuk
Régen játszottam vele akkro se pörgettem ki de most megin kedvet kaptam hozzá :D
süti beállítások módosítása