Akik videókat küldtek be...

Márkusz rivjú sorozata - Zelda: The Link to the Past [SNES]

2011.08.03. 00:01

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr223086142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syforceHUn 2011.08.03. 11:33:19

a kard megint alszik,nem örökre xD
mágikus bolt,nem valamilyen bolt xD
de ezeken kíül jó volt a videó :)

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2011.08.03. 12:02:56

@syforceHUn: Ha jobban megnézed, nekem volt igazam, amúgy meg miért kell kötelezően azt mondanom ami oda van írva, vagy te komolyan azt hitted, hogy ez egy komoly hangvételű videó?

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2011.08.03. 12:08:00

Nagy kedvenc ez a játék, Az első Legend of Zeldával együtt. :-)

syforceHUn 2011.08.03. 20:14:05

@Márkusz: :D én csak odaírtam xD
nem kell ennyire komolyan venni xD
és nem értem mért írom minden sor végére,hogy xD

SunVice (törölt) 2011.08.04. 10:39:31

Én mint nagy Zelda rajongó, nekem a stílusod miatt nem tetszett ez a bemutató. Konkrétan ezt a játékot úgy kezelted mint egy Counter-Strike-ot vagy egy rossz játékot. Kétségtelen tény, hogy egy nagyon jó játéknak titulálod ezt, de nekem a stílusod nem jött be, és emiatt nem tetszett ez a bemutató. De ez csak az én véleményem.

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2011.08.04. 14:40:22

@SunVice: Megmondom őszintén, soha nem CS-ztem, nem is nagyon érdekelt a dolog, ha meg ennyire okoskodni akarsz, akkor gondolom nem nézted végig a videót és nem esett le, hogy ez egy glitch. De nem is érdekel engem, mert több videót nem osztok meg itt. :)

masterchief 2011.08.15. 17:28:02

@Márkusz: te nagyon beteg vagy csak mert nem azt mondják hogy jobb a vidid mint freddyD-nek már egyböl belekötsz mindenkibe
süti beállítások módosítása