Akik videókat küldtek be...

Abydos - Command & Conquer Renegade bemutató

2011.08.05. 00:01

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr983086152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jorgam 2011.08.05. 09:46:23

Imádtam ezt a játékot!
Tetszett. Légyszives használj helyes névelőket. (aZ elit alakulat, aZ ION ágyú.)

Jorgam 2011.08.05. 10:03:56

Multiplayert légyolyszives :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.08.05. 11:23:13

Örülök, hogy visszatértél Abydos :) jó kis videó lett :)

Rowen 2011.08.05. 13:50:09

Első játékok közt volt amit megvettem, de SEHOL SEM TALÁLOM ;( Pedig nagyon szerettem.

Ellenben bemutatónak nagyon hosszú, végigjátszásnak béna, én személy szerint jobban örülnék ha visszatérnél a gyökerekhez,mert kezd elszaladni az a bizonyos ló.

zso12 2011.08.05. 15:29:21

nekem nagyon tetszett a bemutató!Első 33 percet 5percnek gondoltam.
a Multiplayerröl már várom a videót.

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.08.05. 16:30:49

A hanghibáért elnézést, Movie Makerrel ez javíthatatlan probléma.

@Jorgam Zir yes Zir! :) Csak a kedvedért:)
@Je m'appelle Théo Mindig csinálok videókat, csak nem küldtem el a blognak.
@Rowen Sajnálattal hallom, hogy elhagytad. Milyen gyökerekhez amúgy? :P Én mindig mondtam, nem nektek csinálok videókat, hanem magamnak, ha tetszik amit csinálok, annak viszont őszintén örülök :D Pont azért, ha beszélek ne hagyjam ki a helyes névelőket, ahogy az előző kommentben is felhívták rá a figyelmemet, tehát, hogy megtanuljak beszélni. Ha nem tetszik, beképzeltnek hangzik, de nem annak szánom, azzal nem tudok mit tenni.
@zso12 Én is várom, mikor vesszük fel? :D

Komolyan, akinek megvan a játék, azzal felveszem a multibemutatót, mondjuk a jövő héten vagy a hétvégén! Ha 8-an vagyunk akkor 8 emberrel, ha egyedül vagyok akkor az nem lesz túl izgi multi, de üsse kő :D

Írjatok rám, ha érdekel az "akció": abydoshun@gmail.com
Ne feledjétek, a jelszó, CSAK EREDETIVEL, tehát senki ne küldözgessen nekem emailt, hogyan kell elindítani a multit, hogyan kell játszani vele, mert arra nem válaszolok! Olyan embereket várok, akik ismerik annyira a játékot, hogy beszéljenek róla, ha kell.
Az üzenet tárgya legyen:
Csók a családnak!

Pápá
süti beállítások módosítása