Akik videókat küldtek be...

PCHteam - Mount and Blade 2

2011.08.11. 00:01

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr233102807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismagyar 2011.08.11. 08:00:58

Elég jó lett de vancnéhány téves dolog benne.
--Ez nem a Mount&Blade 2.része
--A With fire and Sword elött volt még a Warband.
De am jó lett a bemutató

danesz98 2011.08.11. 09:18:36

Igen tudom hogy volt a Warband is és még egy hiba volt benne hogy nem Might of magic hanem Might and Magic.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.08.11. 13:10:35

a múltkor is írtam, így most sem hagyhatom ki :)

-(negatívum): tisztázzuk a játék címét előre, ha a videóban mondod a címet, akkor ne adj mást a videónak
- egy stílusos intro még dobna szerintem a videón :)
- a hangod unott eléggé, jót tenne, ha javítanál rajta, mert passzol a hangod a videózáshoz.
- egy kicsit darabos a kommentár...felvétel közbenv eszed fel a hangot, vagy utólag? Jót tenne, ha utólag vennéd rá, mert sokkal megfontoltabb tudsz lenni, és összeszedettebb a kommentár
- ha jól veszem észre, folyamatos a "gameplay"...ebből adódik a nehézség, hogy számodra ill a videó számára felesleges jelenetek lesznek, vagy hosszabbak mint kellene (pl.karaktergenerálás). Egyszerűbb, ha csak rövidebb részleteket veszel fel, és egy videóvágóval (vannak egész jó ingyenes programok)összerakod + hangfelvétel.

+ (pozitívum) részletgazdag videó
+ újabb olyan játék, amit mások nm igazán mutatnak be...ez teljesen jó, hiszen nem a 100. CoD videó vagy 150. "divatjáték" bemutató
+ folyamatos a kommentár...(itt most sokan néznek egyet, hogy akkor miért írtam, hogy darabos)nos, itt a kommentárt úgy értem, hgoy egy percig sincs "csend"...ahol csak nézzük, hogy játszol...végigkíséred a jeleneteket a szöveggel.

most elsőre soknak tűnik a negatívum, de azért, mert tanácsokat is írtam mögé :) nem vagy rossz videós, sőt, egész komoly munkákat is alkotsz ezután, ha ezeket valamennyire megfogadod. IGyekezz ne folyamatos gameplayt, hanem összevágott jeleneteket alkalmazni, és a szövegedet előre megtervezni :)

Persze, te döntöd el mit fogadsz meg, és mit nem :) Sok sikert a továbbiakhoz :)

danesz98 2011.08.11. 13:34:47

Tudom hogy más a neve a játéknak csak egy picit hosszú lett volna és pont most csináltam egy introt.Megfogadom a tanácsodat hogy utólag vegyem fel a hangot, és a következő videót összevágom.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.08.11. 13:56:35

@danesz89: sok sikert :) és nyugalom, nem vagy rossz videós, csak tanácsokat adok,hogy javulj és nem szekálni akarlak :)

(Tom) 2011.08.11. 18:00:54

@danesz89: Szerintem egész jó videó lett,de a ,,whit fire and sword" nem tűzzel vassal,hanem tűzzel és karddal (de ez icipici hiba)
egyébként jó lett
én is szeretem a mnb-d az első részével órákig elszórakoztam xD

(Tom) 2011.08.11. 18:04:51

@(Tom): ja és tudom,hogy magyarul máshol is ilyen hülyén fordították,szóval nem is neked szól danesz :D

P3T1 2011.08.11. 21:43:42

tom hol élsz te? kajak
nem SZÓszerint kell MINDENT forditani adott esetunkben 1 cimben. hallotál már olyan magyar kifejezeést h tüzzel kardal?... nem
olyan van hogy tüzzel vassal igen jó volt a forditás mert nem kell min den angol szót szószerint leforditani hanem az ÉRTELMES magyar megfelelöjét kell megkeresni

danesz98 2011.08.12. 06:48:56

Egyébként egy kicsit durva hogy Július közepére ígértek a magyarosítást de még nincs kész.(Értem hogy sok vele a munka, de így meg angol tudás nélkül nem nagyon lehet játszani)

XGDanY 2011.08.14. 20:53:21

(Alias Mong00s3 :))
Szerintem nem volt rossz, bár van pár kivetnivalóm.
1. Szerintem jobb lenne, ha nem "folyamatos gameplay" volna hanem inkább vágott jelenetek. (tudom hogy Tom is mondta)
2. :D hát ha 5 cm-re magad elé dobod a gránátot persze hogy megsebez :D
3. Gondolom, már jó sokat játszottál a játékkal. ("ja az a másik gépemen volt" :) ) Pedig én úgy vártam, hogy megnézzem az országod...

Mért hagynak ki Minket mindenből (magyar)? :(

Ahogy mondtam nem rossz videóbemutató. Grat! További jó munkát és legyen még ilyen s jobb.

danesz98 2011.08.15. 10:41:51

xD majd csinálok egy videót a másik gépemen is

zso12 2011.08.16. 09:27:29

@XGDanY: nem feltétlenül hagynak ki minket magyarokat mindenből az alap Mount and Blade magyar és az a jó benne hogy lehet hozzá letölteni módokat PL: Star Wars,valami vikinges,vagy vadnyugati,meg még van 1202-es mód amibe mi magyarok is benne vagyunk csak valamiért Maygar-nak írta a készítő-.-
süti beállítások módosítása