Akik videókat küldtek be...

Taylor Production - Teletranszportörp

2011.08.23. 00:01

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr903120860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navajonki 2011.08.23. 02:38:32

Jópofa kis videó volt, nekem tetszett :D

ARSENAL4EVER 2011.08.23. 08:08:57

@Navajonki: Egyetértek. Tényleg jó videó lett, nem is tudok nagyon belekötni, talán annyi, hogy egy kicsit vontatott, de nem annyira, mint korábban. Úgyhogy mindenképpen fejlődtél az előző videóidhoz képest. Gratulálok!

(Tom) 2011.08.23. 09:34:41

tényleg aranyos videó :D
de a hangos valahonnan ismerős (a videóidon kívül)
mond az neked valamit,hogy tenshi? :D

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.08.23. 10:13:15

Köszönöm szépen :D Igyekszem :) A Dragon Nest videómban pedig már mikrofon fújás sincs :D
@(Tom): Fuh, a hangom csak onnan lehet esetleg ismerős,hogy a Kocka GamezZ blogot tavaly ekkor tájt én üzemeltettem :) Azóta nevet változtattam, mert ciki volt a törlés és visszatérés :S Sajnos nem mond így nekem semmit xD Elvagyok most havazva a vezetéssel, de ha kicsit frissíted a memóriám akkor biztos beugrik :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.08.23. 11:38:56

@TaчŁσЯ™: ma lespórolnám a +6- os dolgot, és lényegre térek :) jó videó lett, így tovább :)

pizzapapa · http://warzoneonline.blog.hu/ 2011.08.23. 15:54:12

Mintha ez nekem is meg lett volna annak idején.:) Amúgy a játék bemutatása egész jól sikerült csak legközelebb a hangot egy kicsit nagyobb beleéléssel mond fel.

Andy Lightning 2011.08.23. 16:04:29

Jó lett a videó, csak néhol szörnyen halk.

spyler 2011.08.23. 18:18:27

Jó videó lett, grat hozzá! @(Tom): A "hangos" engem a Lommy11 Ohattams elemzésre emlékeztet. xD

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.08.23. 19:25:22

@pizzapapa: Ha nagyon nagy beleéléssel szeretném mondani annak ált. nálam nevetés a vége :D

Köszönöm szépen mindenkitől :)

(Tom) 2011.08.24. 06:59:30

@spyler: hangodat akartam írni xD

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.08.24. 14:45:15

Bakker, kiskorom egyik legnagyobb favoritja volt ez a játék. :D Kb. 1 éve egy nagytakarításnál meg is találtam a CD-jét, és annyira örültem neki hogy azt el sem lehet mondani. :D A DOS-Box segítségével pedig el is indult (amit egyébként dosz-boksznak kell ejteni).

A videó élvezhető volt, de ez a felolvasás-hang még mindig nagyon zavart. Próbálj meg kicsit lazábban beszélni, de ezt kb. minden videódnál leírja mindenki. Továbbá volt pár üresjárat is: az intró bemutatását még megértem, de amikor elkezdtél játszani, akkor nyugodtan kivághattad volna Törppapa szövegét a hozzávalókról.

A nosztalgia miatt viszont 4/5-öt adok a videódra. :D Mérföldekkel jobb lett mint a Sims 3-as (ahol konkrétan be sem mutattad a játékot...), de még mindig nem 5/5... na majd legközelebb. :)

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.08.24. 17:29:24

@Nuclearvision: Nekem is gyerekkorom egyik nagy kedvence :D Tisztában vagyok a helyes kiejtéssel, csak sajnos vannak olyanok akik a fonetika után keresnek rá, így gondoltam segítek nekik kicsit :D

Pedig elhihetitek,hogy nem olvasom a szöveget :D Csak nem tudom, egyszerűen túl komolyan veszem az előadást :D Ha túl lazára veszem a figurát akkor néha olyan szövegek és dumák jönnek ki,hogy az már komédia lenne XD Direkt nem vágtam ki azt a részt :) Viszont azzal mikor megkérdezi,hogy összesen hányan akarjátok megmenteni Törpillát nah ott vágtam rendesen XD Úgy eljátszottunk vele :D

A Sims3 videóm visszatérő illetve bemelegítő videó volt :) Így is eléggé szenvedtem vele :D Most már játék közben rakom össze mit szeretnék :) Akkor még játék után a Gameplayből alkottam :S
süti beállítások módosítása