Akik videókat küldtek be...

MHK TV: Super Street Fighter 4 Arcade Edition

2011.10.12. 00:00

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr853243764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2011.10.12. 14:32:08

Nahát ez mivolt?A videó elején egyből kezdődik a duma,se intró ,se köszönés se semmi.Kb 3 perc után ketten kedztek dumálni,de akkor is úgy,mintha ketten otthon játszanátok és közbe menne a felvétel.Semmi infót nem kapok a fejlesztőkről,a kiadó cégről.Kapo kegy gamepaly-t amit 20perc alatt összeraktatok hétvégén és cső.
nekem nem jött be,nem érte el a kellő hatást.
4/10

kuroryu 2011.10.12. 16:20:38

@Rockerlevi®: Nem azért a két fillérért, de ez egy Fighting game. Hogyha egy 5 sec-es gameplay-t loopolnak a videóban akkor is hasonló "izgalmat" nyújt. Nem azért, mert rosszak ezek a fajta játékok, hanem azért, mert ennyi az egész. Nincs benne karakterfejlődés, nem lesz benne egy karakter erősebb azért, mert már x ideje játszol.

viszont magáról a videóról. Jó volt, de egyet értek a vágási problémával a 3. percben. Már kezdtem belemélyülni a videódba, mikor hopp hirtelen egy másik videó kezdődött el, azt sem tudtam hirtelen hol vagyok.
A "gyors" történelmi bemutatás tetszett (a filmek pedig tényleg borzalmasak)
Annak pedig, hogy nem volt intród én személy szerint örültem, mivel a mai "intrók" nagyrésze random összevágott játékok valami gyorsan kikeresett zenével.

Remélem csinálsz még videókat, mert nekem tetszett.

ja és még valami: balance-olt, nem balance-ozott. (ez kicsit szúrta a fülemet)

(Tom) 2011.10.12. 18:20:15

Szerintem elment a videó,bár láttam jobbat is, az alanyválasztás nem tetszett,mert a street fighter a világ legpocsékab játéka!

Dante Stiglitz - MHK TV 2011.10.13. 08:06:16

ÜDv mindenkinek, kénytelen voltam újra regisztrálni mert elfelejettem az előző PASS-t nah mind1.

1. Az intró direkt maradt ki. Számtalanszor csináltam már ilyen meg oylan intrót, de valahogy mindig letörlődtek (win re install és hasonló feledékenységeim miatt) a gépemről a kész változatok. Ezért van az hogy mindig új intrók kellenek....persze ha izgalmas meg érdekes átvezetőket tartalmaz a játék, akkor egy Film Trailere alapján vágom meg..lásd: MHK TV Lost Planet 2...persze ebben is vannak izgalmas részek meg miegymás de már nagyon nem volt kedvem fogalakozni vele.

2. Az meg hogy az SF világa sz*r az szubijektív, én szeretem, de PC-s Mortal Kombat vagy Tekken híján csak ez maradt.
süti beállítások módosítása