Akik videókat küldtek be...

WAZZUP presents | Call of Duty 4 Modern Warfare | Játékkritika

2011.10.15. 00:00

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr433252573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klavyatoura 2011.10.15. 00:47:26

Hmmmm... a videóval összességében nem volt semmi baj, jül összeraktad, el is mondtad a lényeget stb. még is vlhogy kevésnek éreztem, egy kis humor hiányzott esetleg vagy kevésbé unott hangon is előadhattad volna, valamint ahogy néztem a játékodat (ez csak rám vonatkozik) te pont az a fajta játékos vagy akit midnig is utáltam cod4-ben de ez nem baj ki így ki úgy. összességében jó videó volt, fényévekkel jobb mint egyes videók a blogon, szerintem folytasd deh nemártana kicsit feldobni vlmivel, és talán nem röbb éves játékot kéne bemutatni.(ami ettől még király, csak nem aktuális)

ttjunior 2011.10.15. 09:10:17

Biztos nagyon jó videó lett, de én el se indítottam, hiszen már vagy 50-en bemutatták a cod4-et..

Klavyatoura 2011.10.15. 10:12:49

többek közt ezért is mondom a fentieket

Oddye 2011.10.15. 14:38:21

sasok... ááááááááááááááááááááá... ezt de utálom. Mé nem lehet kimondani hogy "esz éj esz"? Elég sok volt szerintem a nyelvi hiba meg a pontatlanság, de ennél sokkal rosszabb videók is volta már az RPCj-n.

(Tom) 2011.10.15. 17:44:01

Jó videó lett,habár az intró nem tetszett nekem :S
meg az,hogy fekete képernyőnél beszéltél :D oda mehetett volna esetleg egy jelenet :D
aztán a kiejtésed angolul néha télleg hibás,de nem baj,magyarul meg néhány szónak a végére egy francia h achcentust raksz :D ez jópofa
amúgy,ez a játék egy-az-egyben a cod6,csak bénább grafika (látszik,hogy nem foglalkoztak a megvalósításnál vele(a cod6-tal))

ARSENAL4EVER 2011.10.15. 20:39:30

Ez nekem nagyon nem tetszett. Sok minden hiányzott belőle, de ezt most nem részletezném, mivel nem látok benned jövőt. Semmi javulás nem tapasztalható nálad, sőt csak egyre rosszabb videókat csinálsz.
3/10

Axter 2011.10.15. 20:56:56

Lmg vel tunkolsz miközbe mész,meg last stand,OMFG

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2011.10.15. 23:46:53

Nekem tetszett, nem mondom hogy hibátlan, de jó kis esti kritika volt ez, úgyhogy abszolút korrekt. ;)

Kismagyar 2011.10.16. 11:04:09

Hát ez nagyon fer! már majdnem végeztem a PC Játékbemutatás COD4 tetsztjével erre kiderül,h mivel már 4-nél sokkal több videó van belőle ezért nem lehet ide kirakni! ezért az egészet lefujtam erre meg kirakjátok a 30. COD4 videót!
süti beállítások módosítása