Akik videókat küldtek be...

WAZZUP presents | Black & White | Annokritika

2011.10.17. 00:00

Egy annóvideóról van szó, azaz a játékot már egyszer bemutattad. Nézzük, ehhez mérten, hogy teljesítettél:

Pozitívum:
+ visszatekintés a 2001-es évre
+ informatív és a játék környezetére, szerkesztőire is kitérsz
+ ügyes játékválasztás, rég láttunk róla videót (talán utoljára tőled)
+ a elhető legtöbb dolgot megmutatod vagy elmondod a játékról
+ hibátlan kommentár (a hanghordozást leszámítva)

Negatívum:
- nekem egy kicsit monoton a hangod...független, hogy szereted, nem sok érzelmet hallok a szövegben.
- nem akarok beléd kötni, de 2001-es grafikába belekötni nem igazán érdemes (itt az emberek megjelenítésére célzom)
- Őszinte leszek, unatkoztam a videó alatt...nem ragadsz meg igazán semmivel. 

Ez az utolsó kritikus pont igazából mindent elmondd. Jó videó, hibátlan szöveggel de extrát igazán nem tud nyújtani. Sok sikert a továbbiakhoz, ha rám hallgatsz, próbálj meg több, "érdekfeszítő" dolgot csempészni a videóidba. Tudom, hogy ez egy kritika, de a részegységeken belül (grafika, játékélmény, ilyenek..) is találhatsz, érdekességeket.

Üdv, Théo 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr823253005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(Tom) 2011.10.17. 17:58:13

Szia,sztem egészen jó volt a videó :D
de lenne egy talán kissé offtopic kérdésem!:
Én először letöltöttem,majd megvettem CD-n az EREDETI (hogy ne szóljatok be annyira) játékot,de mikor bekapcsolom, akkor a képernyő közepére kis felbontásba kirakja... szal a képernyőt elharmadolja és a középső harmadba betolja az egészet,grafiakai opcióknál semmit nem találtam, mit tudnék tenni ezellen?
(1366X768 a felbontásom maximumon,asus k 53s a laptopom típusa)
köszi :D

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2011.10.17. 19:17:05

Köszi Théo az értékelést, és megpróbálok ezen javítani. ;)
@(Tom): Én nekem lövésem sincs miért lehet ez.
süti beállítások módosítása