Akik videókat küldtek be...

BJ - Flatout bemutató

2011.11.02. 00:00

Tudom, hogy elég későn van már ehhez, de BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT kívánunk Borsesz kollégának és még sok eredményes blogger évet! :)

Rossz PC Juniorok team :)

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr713321722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klavyatoura 2011.11.02. 01:46:28

húúha... a videó nem let jó! ezt leszögezném az elején, DE!!! látok benned lehjetőséget, viszont ehez rengeteg finomítás és csiszolgatás kéne még (ami írok, csakis építő kritikaként vedd)
- kicsit több életet bele
- hosszabb videót
- keveseb beszédközti szünetet
- igényesebb felvételeket
- átfogóbb bemutatást
- és végül ÉLETET BELE WAZZEG!

Klavyatoura 2011.11.02. 01:47:08

tom h kécer van ;) hatás kedvéért!

Klavyatoura 2011.11.02. 01:49:05

jah és egy, a videóhoz nem kapcsolódó megfigyelés: mostanság megfigyeltem h néhány videóhoz én kommentelem az elsőt mer annyi eszem van h eddig fennvok... tehát a videót későn teszitek fel XD
semmihez semmi köze, de ez nekem naon tetszik h erre rájöttem XD

pizzapapa · http://warzoneonline.blog.hu/ 2011.11.02. 04:10:16

Szia!
Szerintem próbálj meg minimum 3-4 percet összefüggően beszélni a játékokról. Ha nem ismerném a Flatoutot, akkor nem biztos, hogy ennyivel rávennél a kipróálására. A videót meg legközelebb jobban vágd meg, kb. a vidi felét a menüben való matatásaid tették ki. Ja és a mondatok végén vidd le a hangsújt, elég hülyén hangzik ha 'elnyújtod'.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.11.02. 14:08:36

@Klavyatoura: a videók éjfélkor kerülnek ki, úgy van beálíltva, hogy mindenkinek 24 órát legyen a videója a TOP-on :D

Am a videóhoz tartozó dolgokat elmondták...van benned lehetőség, csak gyakorolni és videózni kell. Ajánlom, hogy olvass mert az bővíti a szókincsedet meg a kifejezőkészségedet. Sok sikert!

Infynity 2011.11.02. 15:02:32

@Klavyatoura: Hosszabb videó???? a 10 perc nem elég hosszú

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.11.02. 15:05:43

Hát én inkább már bele se kezdtem!:( Ahogy itt elnéztem a kommenteket... Amúgy elindítottam,de már az elején éreztem (240p minőségből adódóan) hogy ez rossz videó lesz.

Infynity 2011.11.02. 16:49:04

@Đ3LTA: CSERÉLED VISSZA A RÉGI KÉPEDET!

sNAFU 2011.11.04. 18:42:52

Bár nem készitek videókat,de nagyon sok ilyen videót megnéztem már,és azt mondom,hogy ahhoz képest,hogy kezdő vagy nagyon tetszett a videód.
Ne hadd abba a videózást,még nagyon sok jó komment vár rád!:)

beefjeez 2011.11.21. 17:33:24

sziasztok, köszönöm a kritikákak!
1. A videó hd minőség lenne, csak a youtubenak túl nagy volt sajnos, így lett ilyen, és más megosztó se akarta "megenni", de azért köszi a kritikákat! :)
süti beállítások módosítása