Akik videókat küldtek be...

Abydos - Battlefield 2 bemutató

2011.11.06. 00:00

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr563336243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(Tom) 2011.11.06. 11:17:59

:) volt az életemben egy szép óra :D
le a kalappal,tökéletes = Abydos!

HUN~cut 2011.11.06. 12:30:24

Hol lehet letölteni ???? :P Nekem ez a videód nem tetszett főlag azért az első 20 percben még ölni sem sikerült

pmate95 2011.11.06. 12:56:15

Nekem nagyon tetszett. Elmondtál mindent a játékról és ez nem arról szólt, hogy megyek azt' legyilkolok mindenkit, hanem bemutattad a játékot.
Én anno csak a Single player résszel játszottam és az idegesített, hogy
nagyon nehéz eltalálni az ellenfeleket...

lecsapok 2011.11.06. 13:41:58

fúú... hát sikerült meggyőznöd xDD tényleg egy nagyon jó játék, klasszikus szintű, szal ja :D a bemutatód tetszet, van benned valami ami megtudod fogni!! nem tudom mi az a valami, de örülj neki! ez nem egy szokásos bemutató volt szerintem, ugyanis nem vágtál sokat azt hiszem volt összvissz 4 vágás az egész bemutatóban! lényegében játszottál és közben kommentáltad! nekem tetszett és folytasd kérlek!! csak egy dolog zavart, hogy NAGYON hosszú lett, de mégsem unatkoztam!! és ez azért van mert nagyon képben vagy!! 8/10 szerintem sima ügy :DD

üdv,
lecsapok

n05 2011.11.06. 14:25:08

Szerintem nem gond, hogy ilyen hosszú lett, mert most olyan mintha a játékkal játszottunk volna, nagyon jól bemutatta, és volt olyan amit én észre sem vettem pedig régebben bf 2ztem egy jó ideig.

Abydos videót bírom a legjobban, nem az ilyen 5 perces csak muszáj kritikákat, amibe a játék szinte mindig jó pontot kap, mert nem merik lehúzni, és így a nézők szimpátiáját is eltudja nyerni.
Láttam olyan videót, ahol a gyerek csak pozitívumokat mondott, pedig van sok negatívum a játékba, és az értékelést sem érdemli meg.
Lehet azt mondani, hogy tetszik neki a játék, de olyan nincs hogy az összes tetszik neki amit bemutat, mert oké azt mutatja be ami tetszik neki, de ezt nehezen hiszem el mert ha már 20 videója van, akkor már metszes, mivel van 20 kedvenc játékod? Nekem 3-4 van akinek akár 10 de 20? Nem azt mondom, hogy fikázós videókat kell csinálni, de nem kell a véleményedet meghamisítani mert akkor ledurrognak.

Joker 52 2011.11.06. 14:25:51

Megmondom..menj el egy boltba aztán vedd meg!2000 FT a játékért és a kiegészítőkért nem sok!nekem is megvan :)

Joker 52 2011.11.06. 14:26:50

JA egyébként királya vidi!Csoda lenne ha abydosnak lenne egy rossz videója!

Joker 52 2011.11.06. 14:30:08

Abydos megmondanád hol lehet regisztrálni az europen forcet meg az armored furyt?

HUN~cut 2011.11.06. 14:35:52

@Đ3LTA: Csak vicc volt IQ-fighter

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.11.06. 16:00:48

@Joker 52: Persze, amikor telepíted, elvileg akkor bejön egy kék ablak, valami ea regisztrációs hülyeséggel. Ott kell az emailcímedhez vagy az accountodhoz csatolni a játékokat. Elérhetősége EA Games\Battlefield 2\Support és az EA reg-et keresd.
Ha jól emlékszem ez a menete

Örülök, ha tetszik, de akadnak rossz videóim is, majd a következő sem lesz egy nagyágyú :D

Navajonki 2011.11.07. 17:29:00

Abydos, lassan kiérdemled a Videósok Maratonistája címet :P
Az előző videódnál kiakadtam, hogy kerek fél órás volt, erre most rákontráztál egy egyórással. Mindenesetre végignéztem, de ha lehet, akkor ne tartsd ezt a növekvő tendenciát, mert lassan tovább tart megnézni egy videódat, mint egy családi vígjátékot. :P

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.11.07. 20:17:33

@Navajonki: Még nem láttad a Spore bemutatómat, hogy ilyeneket írsz? :D Mostanában ugyan rövidek voltak a videók :D www.youtube.com/watch?v=CoOS9XZxMWc

Klavyatoura 2011.11.07. 22:22:53

szerintem ez az egy órás bemutató ez nem olyan jó ötlet, márcsak azért, mert (lehet, hogy csak én) dh nincs időm de ami többet nyom a latba nincs kedvem egy órán keresztül játékbemutatót nézni, azért, mert egy jó bemutató szerintem rövid, tömör bemutat mindent egy gyakorlatilag öszefoglaló...
1 órán keresztül inkább jáccom a játékot

Navajonki 2011.11.08. 00:19:26

@Abydos: Naigen, ott speciel fél óra után már úgy voltam, hogy "áh, a *******t inkább beletekerek" XD

Joker 52 2011.11.08. 13:17:13

Köszi aby de kell hozzá egy patch de mire aszt felteszi :S.
süti beállítások módosítása