Akik videókat küldtek be...

Gamefighters presents: Starsky & Hutch

2011.11.10. 00:00

Lássuk a mai alkotásunkat:

Negatívum:
- a hangsúlyozás egy kicsit bajos...hogy mondjam? nem elég élettel teli
- néha serceg a mikrofonod, ami zavaró lehet
- nem nagy cucc, de én pl. hanyagolnám a vízjelet a videóról...persze ez nem igazán nagy hiba...de nagyon nem tudok mibe belekötni :D

Pozitívum:
+ baromi jó az intró :D
+ zeneválasztás
+ hibátlan kommentár és a hozzá tartozó jelenetek is nyerőek
+ mindent, amit csak lehet megmutatsz
+ érdeklődést fenntartó és ügyes játékválasztás

ismét egy remek Gamefighters bemutatót láthattunk...ígéretes jövő van ez előtt a csapat előtt :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr593342063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.11.10. 18:42:45

gyerekek, azért, mert én leírtam a véleményem, ti még ne legyetek lusták leírni :)

spyler 2011.11.10. 19:55:50

Én ezt a videót a blogon már korábban láttam és egyet értek Theóval, és amikor én kijátszottam (kb. 3 éve) nekem voltak minden pálya elején átvezető. A sorozattal kapcsolatban: ha jól emlékszem a film+-on szokott menni. Kár hogy a minimapról nem beszéltél, mert engem néha megtréfált. Pl.: a minimap utat mutatott és belementem egy házba. Ez felem nem egyszer fordult elő és ez kiskoromban igencsak felb*szta az agyam.
Összességében jó videó 10/8,5
süti beállítások módosítása