Akik videókat küldtek be...

Abydos: Battlefield 2142

2011.11.20. 00:00

 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr553381671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navajonki 2011.11.20. 01:47:20

KÉT ÉS FÉL ÓRA?! Huh, erre aludni kell egyet XD

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.11.20. 10:00:04

Battlefieldből pont ezt?:D Nem a legjobban sikerült epizód volt anno.

Navajonki 2011.11.20. 11:11:33

Végignéztem... hol a jutalmam? :P

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.11.20. 11:52:05

7 perc után szóltál, hogy hosszú videó lesz...hát, vettem észre :D Abydos minőség, bár én a felénél abba kellett hagyjam...este folytatom :D

veterán33 2011.11.20. 15:42:23

A 6 single player pálya tartalmaz titán pályát?

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.11.20. 20:45:05

Abydos!Gonosz vagy xD Miattad lassan kezdek átmenni Cod fanból,bf fanba :D Amúgy jó kis bemutató (lehetett) én csak 30 percig néztem,mert nem igazán rajongok ezekért a 2 órás videókért bocsi :(

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.11.20. 22:21:14

@Klavyatoura: Borzasztó kemény az élet, hogy ilyen hosszú videókkal büntet a sors, és ezernyi szikrázó petárda robban szét a szemöldököd tetején, miközben vidrák harapdálják a lábujjad körmeit... várj! Ha nem érdekel, nem nézed :D

Navajonki 2011.11.20. 23:46:02

@Abydos: Én végignéztem, és jutalom nélkül NEM tágítok :)

veterán33 2011.11.21. 15:39:15

@Abydos: Én mondjuk imádom a több órán vagy részen át tartó bemutatókat mert azok igazán kidolgozottak.:D

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.11.21. 15:47:57

@Rowen: Soha nem vágtam a gameplay videóim alatt, végig ezt az irányt követtem, sosem voltam igényes vágás terén.

Rowen 2011.11.21. 15:59:17

@Abydos: Akkor remélem egyedül is kitalálod mi a bajom velük.

Ha valamit nem tudsz 7 percben átadni akkor 200ban sem fog menni. Más ennyi idő alatt végigjátszást csinál (persze nem multi alapú bf-ből).

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.11.21. 16:03:24

@Rowen: Nekem a videózással 2 célom van. Önmagam szórakoztatása és a beszédkészségem javítása. Ebbe benne van az, hogy két órás előadásokat is tartok, de épp ezért magamra is kíváncsi vagyok, hogy meg tudom-e csinálni.

Az, hogy van akinek ez tetszik, az nekem csak plusz öröm. De nem értük csinálom, ahogy ők sem értem vannak. A másik ami még elvem, hogy én azért csinálok ilyen hosszú videókat, hogy az emberek maguk döntsenek: Kell nekik ez, vagy sem. Én nem akarok jó és rossz videóbevágásokat felsorakoztatni, hogy a szélsőséges példákból döntsenek. Ha 2 óra kell ahhoz, hogy döntsön, megveszi-e a játékot, vagy 20 perc kell neki, hogy lássa, ez őt nem érdekli, akkor elértem a célom, nem veszi meg, vagy ha tetszene neki, akkor megveszi (sokszor letöltik de hál' égnek sokan meg veszik, ha tetszik nekik).

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.11.21. 16:08:25

@Rowen: Ha úgy venném fel a videóimat, hogy gameplay, vágás, alákommentálás, az nem lenne kihívás. Tudok játszani, játékfejlesztőként dolgoztam, nem esik nehezemre a dolog, de játék közben arra is figyelni, hogy mit mondok és mit csinálok, az kihívás és az izgalmas :) Sosem vágok, mert lusta dög vagyok, ezt az elején elterveztem. Örülök, ha lekonvertálom és ahhoz van elég erőm, hogy kivárjam. Mellesleg ebben a videóban 7 percig csak a menüt láttad, de azt hiszem, ez nem ment a játékmenet rovására, volt idő azt is megszemlélni :D

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.11.21. 16:15:20

@Rowen: Bocs a 3x-os kommentért, de mindig utólag jut eszembe a dolog, de ez az utsó. Szóval a lényeg, a videóim tekerhetőek, az ember semmiből sem fog kimaradni látvány terén, nem szentírás, hogy ezt valaki végignézze, de mint mondtam ez alapanyag arra, hogy segítsen dönteni, megéri-e a pénzét, vagy sem. Van egy pár játék, amit én megvettem, mert hűdebaromi jó bemutatókat láttam róla (ilyen 5 perceseket) vagy jó teszteket olvastam róla, aztán kiderült, hogy a lehető legtávolabb áll tőlem és utálom (lásd StarCraft, Test Drive Unlimited.). Én speciel bánom, hogy csak a véleményekre támaszkodtam ezeknél a játékoknál és ez alapján bíztam abban, hogy jó dolgot vásárolok, ahelyett, hogy egy olyan hosszú gameplayt néztem volna, ami segít eldönteni, tetszik-e a cucc. Szóval ez az áláspontom, lehet nem szeretni, de megmondom őszintén, ne vedd magadra, de ez a része nagyon hidegen hagy. bár így is kimerítően válaszoltam és foglalkoztam a vitathatóan kultúr- megjegyzéseddel.

YouFail 2011.11.22. 21:12:23

FlameWar:D
Am jó videó csak 2 részletben tudtam megnézni,de miútán megnéztem tényleg késztetést éreztem h megvegyem nemtom engedjek e acsábitásnak :D
Én amúgy is jobban szeretem ha gameplayt kommentálnak mert az részletesebb/több benne az igazság/érdekesebb....
süti beállítások módosítása