Akik videókat küldtek be...

lecsapok bemutatja: Pro Evolution Soccer 2012

2011.12.07. 00:00

Lássuk ezt a maratoni videót:

Pozitívum:
+ poénos a videó eleje
+ tény, ötletes megoldás volt ez a mini EB 
+ a bemutató részben tényleg minden, apró dolgot megmutatsz.
+ tetszetős a hanglejtésed, egész jó hangod van ehhez a melóhoz

Negatívum:
- eléggé akadozós a videó, gondolom ez a felvétel, illetve a játék gépigényének hibája
- kb a videó feléig kellett várni a "bemutatóhoz"...ezt elintézhetted volna a "visszatekintésed az EB-re" alatt is.
- a bemutató részben több meccsképet is elviseltünk volna, így olyan...menübemutató hangulata van
- a kommentárod néhol akadós, és bár a hangod szimpatikus, ezek a bakik sokat rontanak az élményen

Összességében nem rossz videó, sőt kimondottan ötletes. Az időbeosztást és a kommentárod "hibátlanítását" még gyakorolni kell, de valljuk be, jól alakulsz :)

Théo

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr523435164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.12.07. 21:36:16

gyerekek, nem hiszem el, hogy egy kommentet nem lehetett ide írni...azért, mert én leírtam az értékelést, az nem azt jelenti, hogy nektek ne legyen véleményetek...

Adosremus 2011.12.08. 02:00:13

Szerintem ez a videó már jobb mint a Worms-ös. De nem tudom nekem olyan volt mint az én Left 4 Dead-os videóm, mert nekem is hosszú lett meg elég sok mindent elmondtam abban a videómban. De az enyém gameplayos lett egy kicsit ehhez képest.

lecsapok 2011.12.08. 17:05:39

köszönöm "mindenkinek" -köhög- az átfogó véleményeket -köhög- ... @Adosremus: köszönöm :)
süti beállítások módosítása