Akik videókat küldtek be...

Lapocka Videos - Split/Second Videobemutató

2012.01.03. 00:00

Ismét egy első videós, a Lapocka Videos jelentkezik:

Pozitívum:
+ megnyerő a hangod...ez már az elején egy jó pont
+ játékválasztás...ismét pacsi
+ mindent, amit lehet erről a játékról (véleményem szerint) elmondtál
+ Jazz Jack Rabbit 2 bevágás....még1 pacsi
+ a lényeges dolgokat szépen elmagyaráztad a játékról, talán az irányításra jobban kitérhettél volna

Negatívum:
- néha érthetetlenül elakad a hangod/gondolatmeneted
- a menü bemutatása egy cseppet felesleges
- egy kicsit több energiát lehetett volna belevinni, ha teszel alá háttérzenét
- a végére egy kicsit unalmassá válik

Nem lett ez rossz videó, sőt, első videónak határozottan ügyes. A hirtelen akadások és üresjáratok kiküszöbölhetőek, ha előre egy lapra felírsz mindent, amit el akarsz mondani és szép sorban előadod őket. A végére nem igazán maradt mondanivalód és elkezdted kommentálni a dolgokat amik éppen történnek. A videóra, illetve a jelenetekre is ügyelj még egy kicsit, hiszen hosszútávon, ugyanaz a pálya unalmas lehet a nézőnek. Összességében csak gratulálni tudok és sok sikert kívánni a továbbiakban. Várjuk a következőt.

Théo

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr203505173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gamer Head 2012.01.03. 00:19:22

Szerintem nagyon jó lett, főleg első videóhoz képest. Gratulálok! Csak így tovább!

Lapn'Look 2012.01.03. 07:36:42

Köszi, a következő videó milyen témájú játék legyen?

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2012.01.03. 10:22:19

Ügyes, bár a vége fele picit unalmas, de nagyon jó úton jársz! Így tovább!:D

HetfieldNorb€€ 2012.01.03. 11:31:49

@Lapn'Look: Én is ezt kérdeztem a cod 2 bemutatómnál, mert azt is mindenki dicsérte de az a baj h senkii sem VÁLASZOLT :(:(:(:(

HetfieldNorb€€ 2012.01.03. 11:42:05

nekem is megvan ez a játék... szted érdemes felrakni és játszani vele?

Lapn'Look 2012.01.03. 11:53:28

Sztem simán, és csak tipp, de a versenyeket próbáld mindig első helyre megcsinálni, mielőtt továbblépsz, mert úgy könyebb dolgod lesz.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2012.01.03. 12:21:24

@HetfieldNorb€€: Az első videóknál úgy gondolom, hogy rajtatok áll, hogy mivel leptek meg bennünket. Én sose kérdezem meg, hogy mit mutassak be, mert ha épp nincs ötletem a témához, akkor kedvem se lesz videót készíteni:D. Szóval ötleteljetek nyugodtan magatoktól ;).

the killer master 2012.01.03. 14:06:45

Meg elég pocsék amikor elárasztanak 500 játékkal amit te most feltétlen tesztelj...:|

A videó korrekt lett, az is közrejátszik hogy szinte ez az egyetlen autóverseny izé játék amivel játszom, de alapvetõen a kommentárral és a jelenet(ekk)el sincs nagy hiba. 10/8.5

(Tom) 2012.01.03. 16:35:21

@HetfieldNorb€€: Ha megvan a játék, rakd fel, ez 1értelmű

@Lapn'Look: és @HetfieldNorb€€:
Van még valami kedvencetek? vagy olyan amiről sokat tudtok? azt bemutathatjátok,már az 'alany' kiválasztása is elég nehéz dolog, de ha megvan, sínen vagy!

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2012.01.03. 17:42:11

@Lapn'Look: az előttem szólókhoz hasonló választ tudok adni...amit szívesen bemutatnál, vagy szeretsz. Én az akció/kaland TPS-eket szeretem, ergo ezeket jobban szeretem bemutatni. Te is gondolkodj talán hasonlóképp

BladeHero 2012.01.03. 21:10:07

Jó videó lett.Csak azt szeretném hozzá fűzni, hogy a disney-t állítólag megvette valami másik cég és emiatt lett ez a játék ilyen.Bár ezt én is csak hallottam szóval nem tudom mi az igaz.

HetfieldNorb€€ 2012.01.03. 21:56:17

köszi asszem akk legközelebb a f1 2011-et fogom beumtatni.... :)

DanY (PuLSE Games) 2012.01.14. 12:36:25

Nagyon jó bemutató lett, gratulálok! Majd lesznek megizzasztó részek a vége felé hidd el ;)
süti beállítások módosítása