Akik videókat küldtek be...

TKM bemutatja - Worms 4 Mayhem teszt

2012.01.11. 00:00

Nos, Théo megkért, hogy segítsem ki pár értékeléssel, úgyhogy én (LaLee) fogom értékelni a videót (Théo-rendszer alapján). Persze csak ha nem gond, és tőlem is elfogadod. :)

+ Nyugodt hangod van, kellemes hallgatni
+ A mondandód felépítése tetszett, nem akadtál el egyszer sem
+ Illetve a mondandó maga is jó volt, a lényeget elmondtad rendesen

- Néha a hang picit torzult
- Egy kicsit több gameplay-t mutathattál volna

Összességében szerintem jó videó, a Worms játékokat szerintem mindenki ismeri, úgyhogy ennél sokkal többet nem nagyon kell bemutatni senkinek sem. Viszont ahogy én látom, Te ezt a videót egyfajta kedvcsinálónak szántad, úgyhogy a koncepció működik, az egyetlen amit változtatni kellett volna az egy kicsit több gameplay, ami még mozgalmasabbá, változatosabbá tette volna az egyébként is igen pörgős videót. A látottak, hallottak alapján én azt mondom, hogy csinálj még videókat, mert van benned potenciál! Csak így tovább, hajrá! :)
-LaLee-

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr943525967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

the killer master 2012.01.11. 07:03:57

Köszönöm az értékelést, persze, hogy elfogadom :D

Navajonki 2012.01.11. 16:54:44

Megjegyzem a játék 2005-ös és nem 2002-es :D

the killer master 2012.01.11. 18:07:50

@Navajonki: Hopsz...gamestar tesztjét olvastam, azt hiszem, ott vol 2002 írva :|
süti beállítások módosítása