Akik videókat küldtek be...

MKProject - World of Tanks Játékbemutató I. rész

2012.01.29. 00:00

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr743908003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.29. 01:02:25

Köszönöm, hogy kiraktátok! Várom a kritikákat! :)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.01.29. 01:49:52

@Mick Kramer: Nekem összességében bejött a bemutató, azonban néhány dolgot észrevettem:
-Sok az öö-zés
-Bármennyire jó a mondanivaló, szerintem túl sűrűre sikeredett
-kissé monoton a videó.

EZen negatívumon kívül azonban meg voltam elégedve, a szöveged alapjában véve jó, összeszedett, ahogy amblokk a videó is, csak így tovább Mick!

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.29. 01:58:41

@FroG: Köszi. Mikor visszahallottam magam én is meglepődtem az ööö-zésen. Legközelebb majd előre megírom mit akarok mondani és remélhetőleg úgy nem kellesz elgondolkoznom két mondat között. :)

Navajonki 2012.01.30. 02:07:14

Nem volt rossz videó, elmondtad mi micsoda, bár meg kell mondjam, a játék milyenségét nem sok szó érte. Engem pl. nagyon idegel a gyengén összedobott párosítási rendszer a játékban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.30. 07:54:03

@Navajonki: Van jó pár dolog amiről még nem szóltam. Azok majd a második részben kerülnek bemutatásra. :)
süti beállítások módosítása