Akik videókat küldtek be...

Max - Black and White 2 bemutató

2012.02.13. 00:01

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr474072429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.02.13. 14:34:45

Szerintem nem volt rossz de először is legközelebb szerintem legyen összeszedettebb a videó. Voltak kisebb üresjáratok is viszont egész jól beszéltél a játékról habár több mindent is mutathattál volna, nem csak a kezdést. Az első részről is beszéltél szóval legalább utánanéztél a dolgoknak. A tehenes poént én inkább hanyagoltam volna. Meg az is vicces volt amikor azt mondtad, hogy biztos azért van a grafikában hiba mert TÚL ERŐS a géped, de elképzelhető hogy így van.
Még egy valamit tanácsolnák, ha teheted fektess be egy új mikrofonba mert ennek eléggé "tompa" a hangja!

zsomoka1998 2012.02.17. 18:25:47

Én játszottam a játékkal és hasonló a véleményem , de szerintem az egyhez képest túlságosan le lett egyszerűsítve.
Egyébként jó videó csak a tehenes poén nem lett jó és zavart , hogy néha belefújsz a mikrofonba
süti beállítások módosítása