Akik videókat küldtek be...

WAZZUP | Dead Island kritika

2012.02.23. 00:00

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr394097603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.02.23. 15:46:38

Lényegre törő videó, azonban én az artikuláláson egy kicsit alakítanék, amúgy minden okés! :)

kortabornok 2012.02.23. 17:31:34

Hát jó videó, de több külömbség is van ez és a L4D között. Jó játék az tény kis időt próbáltam ki anno és amiket elmondtál az jellemző a játékra pár extrát is mondhattál volna de lényegretörő jó videó.

Navajonki 2012.02.24. 00:35:01

Veled együtt én is másra vártam, azt reméltem egy olyan játékot köszönhetünk majd, ahol ténylegesen a TÚLÉLÉS számít, az életünkért való küzdelem, az, hogy minden zombival élet-halál harcot kell vívnunk, és nem egy ilyen ezerszer elhasznált, agyatlan zombihentelést. Mellesleg én a játékot inkább hasonlítanám a Dead Risinghoz, mint sem a L4D-hez. Egyébként korrekt kis videó volt, nem túl lehengerlő, de egyáltalán nem rossz.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2012.02.25. 12:20:24

Nekem nem igazán tetszett... Ahhoz meg külön gratuláció, hogy csak a játék elejéről mutattál jeleneteket!

Csabix9 2012.02.25. 22:02:48

Azért én tennék még hozzá valamit.: -A L4D meg a Dead Island között ég és föld a különbség. Szerintem két hasonlóság van, mégpedig az, hogy mindkettő játék, és sok benne a Hantelés. A L4D-ben nincsennek is zombik, csak fertőzött élő emberek. A Dead Islanban halott oszladozó járkáló hullák vannak + kifelejtetted a videóból azt a két fontos elemet ami a Sandbox, és a RPG elemre vonatkozott volna.
süti beállítások módosítása