Akik videókat küldtek be...

Bug News: Jedi Academy

2012.02.24. 00:00

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr664131130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Axter 2012.02.24. 13:20:41

Szerintem ne csodálkozz, hogy bugos ha csalsz.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.02.24. 13:35:56

@Axter: Előszőr is kimondta, hogy csodálkozom? :) Ez csupán egy szórakoztató vide nem kell komolyan venni. Ja és miben csaltam?

Szemi. (törölt) · http://bakik.blog.hu/ 2012.02.24. 14:53:45

1:50-nél hagytam abba, ha értékelhető videót akarsz csinálni akkor ne húzd az időt, szvsz ez így egy...
és most lehet lehurrogni engem!

Roannes 2012.02.24. 15:00:43

Nekem nagyon tetszett, imádom a videóidat :D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.02.24. 15:23:09

@Szemi.: Oké elhiszem, hogy nem akartad az elején azt végig nézni, na de mire való a csúszka alul hm? Akkor tekerj bele. Érdekes más nem panaszkodott emiatt. Szerintem annyit megérdemeltem volna, hogy ha már le szólod a videót akkor nézd is végig. Úgy azt mondani egy videóra, hogy értékelhetetlen, hogy végig se nézted nem valami ésszerű dolog. Majd ha végig nézted a videót akkor talán figyelembe veszem a kommented.

eXertee1 2012.02.24. 15:37:25

@Rainse: Hát, igen durván vissza kell szoknod, Rainse. Ez meg sem közelíti a L4D videódat. itt végig egy bugfajtáról meséltél, és igazából semmi ne fogott meg benne.:/

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.02.24. 16:03:42

@eXertee1: Érdekes. Több ember szerint is ez az eddigi legjobb videóm, az egyikük Borsesz az ő véleményére azért adok. :) Ettől függetlenül megértem, hogy ha neked nem jött be annyira. Talán legközelebb! :)

HetfieldNorb€€ 2012.02.24. 20:24:06

@Szemi.: HUrr... HUUUURRRRR.... BÚÚÚÚÚÚ....

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.02.24. 20:39:44

Gyerekek, mostanság nem tudom mi van veletek, miért van ilyen kifordult ízlésetek. Én speciel már annak örültem az elején, hogy Rainse visszatért, majd mikor megnéztem a videót, már annak örültem, hogy MÉG VANNAK ILYEN VIDEÓSOK!

Minden szempontból ez egy szórakoztató anyag volt és nem volt semmiféle világmegváltó célja, vagy tömegeket megmozdító gondolata. Csal a bugokkal? Ilyenről először hallok, de még ha bárki is ilyet tenne és ezt az egészet humorosan mutatja be, akkor miért ne lehetne belőle jó videó? Értékelhetetlen videó? Lehet, hogy te így gondoltad, de akkor írd is le, hogy mi nem tetszett és szerinted miben lehetett volna jobb.

Nem akarom most itt leszólni mások véleményét, mert én is fontosnak tartom, hogy mindenkinek legyen saját gondolata. De egy kicsit hasonlítsátok már össze az eddigi felhozatallal. Eddig az volt a gond, hogy nem volt videó... Utánna pedig az, hogy nem volt kint jó videó... Mérlegeljetek!

Nekem kifejezetten tetszett a videó, jókat nevettem a poénokon...

Szemi. (törölt) · http://bakik.blog.hu/ 2012.02.24. 21:34:26

@Rainse: Igen, beletekerhettem volna, de nekem ilyentől is elmegy a kedvem, hiszen nagyon fontos a videó szempontjából a hosszúsága. És már eleve hülyeségnek tartom az egész intro-s dolgot, mindegyik unalmas,egyhangú, a már 1000-szer látott képkockák stb.(Nem mellesleg freddyD videói sem éppen az introk minőségéről voltak híresek:)
Egy szóval se mondtam hogy értékelhetetlen, csak azt hogy ezt így most nem tudom értékelni az előbbi hiba miatt.
És van egy rossz hírem, figyelembe vetted a kommentemet;)

@Borsesz:Azért vannak it a kommentelők hogy elmondják a problémáikat, ha a videó (csillag-csillag) akkor az a baj, ha nincs videó akkor meg tök egyértelmű. Mérlegelni? Örüljek mert ez a videó kevésbé rosszabb mint az előző(ez most csak egy példa volt, nem céloztam senkire/semmire)
az "értékelhetetlen" rész neked is szól.

zsomoka1998 2012.02.25. 03:05:34

szerintem jó volt (és örülök hogy visszatértél),de tényleg több hibát is mutathattál volna.

(Pl.: találtam levegőben forgó fénykardot, vagy az elején Rosh folyton meghalhat egy hiba miatt)

HUN~cut 2012.02.29. 13:02:19

Végre visszatértél :DD Nagyon jó videó ! Am ami a videó elején megy zene annak mi a címe ?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.02.29. 18:47:57

@HUN~cut: CSI: Miami theme song (The Who "Won't get fooled again")
süti beállítások módosítása