Akik videókat küldtek be...

Handheld Gamer Team: Final Fantasy Remakek PSP-re

2012.03.03. 00:00

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr674226339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.03.03. 15:04:06

Hmmm.. Érdekes videó, több okból is.
Először: A videó elején vágom én, hogy egyedik akartok lenni,bocsánat a szóhasználatért, de ez az "intró" egyszerűen értékelhetetlen volt számomra.

Másodszor: A videó nagyrészt összeszedett, kb. mindent elmondtok, amit érdemes tudni, azonban elképesztően monoton a valószínűleges olvasás miatt.

Szerintem ezeket javítsátok, és semmi gond nem lesz!

Andy Lightning 2012.03.03. 15:10:00

@FroG: A szöveg nem olvasott, de tény, hogy monoton hangal rendelkezem... :(
Én nem értem, miért értékelhetetlen az intro, légyszíves ezt picit bővebben fejtsd ki.
Köszönjük a kritikát, igyekezni fogunk! :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.03.03. 15:18:59

@Andy Lightning: Azért, mert valahogy nem érteni, mégis mit akartatok átadni vele, főleg az elején. Régebben máshogy adtátok ezeket elő, azok tetszettek, de valamiért ez nekem nem igazán jött be :/

Pindy/RubyL 2012.03.03. 15:52:47

@FroG: Igazából nem volt konkrét mondanivalója az intrónak. Csak egy kis hülyülés, egy kis nosztalgia. ^^ De nem kell emiatt aggódni, a szülinapunkhoz tartozott, a későbbiekben valószínűleg visszatérünk a megszokott openinghez. :D A monotonitáshoz hozzátenném, hogy én a saját hangomat visszanézve rájöttem, hogy rettenetes. Pedig nem olvastam. Az az oka, hogy mivel adatokat kellett elmondanom - fejből -, nagyon koncentráltam, hogy megmaradjon a fejemben. :)
süti beállítások módosítása