Akik videókat küldtek be...

Max - Trine 2 bemutató

2012.03.07. 00:00

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr544291234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.11. 12:46:46

Miért nincsen bemutató már négy napja?

JorgeUst(futaki) · http://wwwgeteam.blog.hu/ 2012.03.11. 21:11:09

@Mick Kramer: Én is ezen csodálkozom pedig ÉN küldtem is be videót 6 napja és nem írnak vissza. Mi van itt lefog állni az oldal???

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.11. 21:15:09

@JorgeUst(futaki): Én is tegnap küldtem be a két részes videómat.

Szemi. (törölt) · http://bakik.blog.hu/ 2012.03.11. 23:05:07

@JorgeUst(futaki): ááá, ez csak Lalee újabb csodálatos ötlete hogy fent maradjon az oldal nézettsége(:
Nem kell izgulni!

kortabornok 2012.03.12. 07:45:35

De most tényleg így lassan nem lesz értelme az oldalnak :S. Én már azt veszem észre,hogy ez a játék bemutatósdi már kezd apadni :S. A PC Guru-nak még megy meg a magazinoknak menni is fog de most mi egy-egy videót csak 1000 emberért csinálunk? :SS
Vannak azok akik a legelején kezdték pl: FreddyD ők vitték valamire,mert ez akkor egy nagy dolog volt és szórakoztatott mindenkit,de most 1 játékról kb 800 videó kint van neten és kevés értelmét látom nekem ez a véleményem.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.12. 08:51:41

@kortabornok: Az oldalnak mindig lesz értelme. Nagyon sokan szívesen csinálják a játékbemutatókat és jó, hogy van egy olyan oldal, ahová mindenki beküldheti és az összes videó megtalálható egy helyen. Elvégre senki sem fogja végignézni a kismillió blogot és youtube csatornát. ha megszűnne az oldal valószínűleg a legtöbb videós lehúzhatná a rolót (például én is), mert nem jutna el a videó a közönséghez.

Tisztelem, becsülöm az oldal eddigi szerkesztőit azért, mert ilyen sokáig fenntartották az oldalt, de tény, hogy nincs annyi idejük, amennyire szükség lenne. Vagyunk páran, akik nagyon szívesen segítenénk (gondolok itt magamra is). Csak egy szavatokba kerülni és azonnal lenne egy-két ugrásra kész ember, aki segítene vinni az oldalt.

Ha meg úgy alakulna, hogy az oldal bezár szerintem már aznap megnyitnék egy hasonló tartalmú oldalt, mert ilyenre SZÜKSÉG VAN!

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2012.03.12. 14:18:56

Nyugalom emberek! Egy-két napja nincs videó, máris mindenki az oldal bezárásáról beszél. Gondolom nincsen idejük ezekkel foglalkozni, nem élhet az ember 0-24 a gép mellett. Van olyan is, hogy magánélet.

kortabornok 2012.03.12. 17:16:12

Akkor vegyenek fel 1-2 embert maguk mellé,hogy ne legyen fennakadás valakit aki tapasztalt és érdekelné ez szerintem.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.12. 17:28:10

@PCVeterán: Arra akartam kilyukadni. hogy szükség lenne még szerkesztőkre. jelenleg vannak négyen, ha jól tudom abból kettő alapból is inaktív (pl. érettségi miatt).

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.13. 18:37:32

@Mick Kramer: @kortabornok: + mindenki

Istenem, mikor lépünk már túl ezeken a dolgokon?

"Küldtem videóót" - Igen. Megkaptuk. Ki lesz rakva. Be van táblázva mától kezdve, márc. 25-ig minden napra van egy videó...

"Vegyenek fel maguk mellé szerkesztőket" - Minek? Nem fogjátok fel már huszadszorra sem, hogy NEM MIATTUNK NINCS ANNYI VIDEÓ az oldalon? Amit kapunk kirakjuk, de vannak időszakok amikor igencsak logikázni kell, hogy mikor mit és mennyit rakjunk ki, hogy ne legyen picsogás, MÉGIS mindig van.

Kevesled a videót? Csinálj heti 1-2 minőségi videót és kirakjuk a legnagyobb örömmel. Tisztelet a kivételnek. Úgyhogy jelenleg nem újabb / több szerkesztőre van szükség, hanem VIDEÓKRA, MINŐSÉGI, JÓ, ÉLVEZHETŐ VIDEÓKRA. Nem 1-2-re, hanem legalább havi 6-8 ilyen videóra lenne szükségünk.

Részben osztom a véleményt kortabornok-kal, miszerint baromi módon felhígult ez az egész videós közösség. Erről megint csak nem mi tehetünk. Mint ahogy korábban már vagy 100x volt téma: hogy ha nem rakjuk ki csak a minőségi videókat, akkor (különösen most) havi 2-3 lenne, és akkor megy a brühühü, hogy jajj kevés a videó, nincs minden nap videó. Ha meg kirakjuk az összes beérkezőt akkor meg megy a brühühü, hogy jajj ezek a lusta szerkesztők meg se nézik a videókat, csak kirakják az ilyeneket is".

Komolyan hányszor kell még ezt tisztázni mindenkivel, mire felfogja??

Szemi. (törölt) · http://bakik.blog.hu/ 2012.03.13. 20:36:59

@-=RockerLaLee=-: Bár (szerény:)személyem nem igényli az állandó junioros videókat, azért meglehetne ezt oldani.
Nincs elég videó?-Nem naponta raktok ki hanem 2-3 naponta.
Mert nem hiszem hogy ez egy jó ötlet hogy jönnek egymás után a videók, aztán egy hét szünet stb.
Legyen rendszerezve és akkor nem lesz ez a sírás.
Másik dolog meg hogy lehetne informálni az embereket a szituációról.
(más kérdés ha éppen nem vagytok net közelben, bár nehéz elhinnem hogy az elvileg 4 szerkesztőből egy se tud írni nekünk)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.13. 20:54:41

@Szemi.:
2-3 naponta rakjunk ki videókat? 1 nap nincsen videó, már ugyanez a helyzet. Sírás mindig van, ha jogos, ha nem. Hidd el, én sem két napja vagyok ennél a blognál, tapasztaltam egyet s mást már.

Korábban állandóan informálva voltak az emberek, hiszen egy időben az is ritkaságnak számított, ha egy nap csak egy videó jött ki. Ezekhez a szituációkhoz szerintem nem kell külön bejegyzés, vagy külön jelzés, mert sajnos elég mindennapi dolog most már és nem meglepő ha ritkábban vannak videók. Ha úgy adódna, hogy hosszabb ideig (értsd: legalább 1 hét) nincs betervezve semmi, akkor kirakunk egyéb videókat, hogy azért mégis legyen kinn valami. Legalább 1 éve mennek így a dolgok, aki megszokta az nem sír érte, sajnálattal tudomásul veszi, hogy hanyatlóban van a műfaj, a másik része pedig havonta egyszer nyafog érte, hogy miért nem olyan az oldal, mint 2-3 éve. Ezen Ti tudtok változtatni, nem mi. Ez van..

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.13. 20:57:27

Arról meg már csak három zárójelben nyilatkozom, hogy elég kár, hogy a bejegyzéshez tartozó videóról egy k.u.r.v.a. szót nem írt senki. Így nem is csodálkozom, hogy ha elveszítik az emberek a motivációt.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.13. 23:45:41

@-=RockerLaLee=-: Nem szeretném tovább gerjeszteni a feszültséget, de valamit nem értek.

Ez a videó (ami egyébként jól sikerült) március 7-én került ki az oldalra. Én négy nappal később, március 11-én kérdeztem meg, hogy miért nem került ki újabb videó. Eltelt négy nap. Szintén 11-én, (de már este) írtam, hogy előző nap küldtem be videót (amiben tévedtem, mert nem előző nap, hanem aznap reggel), továbbá JorgeUst(futaki) is írta, hogy ő is küldött be videót. Mivel amit én küldtem két részre kellett bontani, az már két napi adag (ezúton is köszi, amiért kiteszitek), valamint az előbb említett hozzászóló videójával az már három napra elég anyag. A következő videó azonban nem tegnap, hanem ma jelent meg.

Lényeg a lényeg: megértem, hogy kevesebb a videó, mint korábban. Ezzel senki sem vitatkozik. De ha olyan kevés, hogy öt napig nincs friss bejegyzés az oldalon, akkor hogy lehetséges az, hogy a ma tőletek kapott válasz szerint öt nap múlva kerül ki a videóm első része? Nem a türelmetlenség beszél belőlem, nehogy valaki félreértsen, de ha tényleg nincs videó, akkor hirtelen hogy gyűlt össze tizenhárom napra való? Mert ugye március 25-ig be van táblázva.
Ez az amit nem igazán értek és ezért is vetettem fel, hogy nincs e szükség még szerkesztőkre, mert bennem ez az egész azt a benyomást kelti, hogy az oldal működéséhez minimális videómennyiség megérkezik, de csak napokkal később kerül ki, mert adott esetben a szerkesztőknek nincs elég ideje arra, hogy minden e-mailt elolvasson és minden videót lecsekkoljon (amire egyébként szükség van), hogy kikerülhet e az oldalra.

Ha hülyeséget írtam azért előre/utólag is bocsi, de én ezt külsősként így látom. Ebben a hozzászólásban semmi rossz szándék vagy támadás nincs a szerkesztők felé, de ez a "kérdés" fogalmazódott meg bennem.

Bárki nyugodtan lehurroghat, állok elébe, de a legjobban annak örülnék, hogy amennyiben tévedek, valaki felvilágosítana.

Köszi.

$a$ koma 2012.03.14. 18:31:33

Először is MINDENKI! Tényleg én sem értem, miért kell minden egyes alkalommal ezt eljátszani. Van egy pár napos késés és kb már be is indul a spekuláció, a "harc" stb. Nemtudom még hányszor kell ezt elmagyarázni, szájbarágósan is akár, hogy ahogy TI is úgy MI is emberek vagyunk. Ezáltal megesik, hogy vagy idő híjján vagy más okok miatt nem nézünk fel az oldalra, hogy akkor most jött-e videó vagy sem. Mint ahogy ti sem csináltok olyan ütemben videókat ahogy anno. Meg persze már nincs is annyi csapat. A lényeg, hogy ne kelljen már magyarázkodni, ha most 3 napig nincs kint videó. Ez olyan mintha mi is a nyakatokra járnánk, h nana miért nincs videó? pedig kijött 1 csomó játék, minden platformra. Ja és ha nem kapunk hetente akkor többé nem is rakunk ki videót. Mi sem kérjük számon rajtatok, hogy miért nincs videó, mert mindenkinek megvan a maga dolga, oka ami rá tartozik és mi ezt tiszteletben tartjuk. Így MI is kérnénk titeket, hogyha 3-4 napig nincs kint videó ne kezdjetek el "pánikolni" meg korholni. Ez az egész videózás egy kedvtelés, egy hobbi nem? Akkor meg mi ez a nagy komolyság? Ha beküld valaki videót az úgyis kikerül nem? De. Ennyi. Nem mellesleg nem bántásképp, de hol látjátok, hogy ez az oldal napilap? Ha valaki megtalálja az szóljon. Plusz így is -2,5 emberrel dolgozunk, szóval kb LaLee az aki aktív, mert én is csak félig tudom most csinálni, de ha valaki átvállalja a szakvizsgám akkor soha többé nem lesznek csúszások :D

És most, @Mick Kramer: Hivatkoznék arra amit feljebb írtam. Egyébként meg megesik sokszor, hogy 2-3 napon keresztül nem is érkezik videó, vagyhogy akár 1 nap több is. Változó. De most szerintem ezen fennakadni, hamár amúgy is kint lesznek a videók, időpazarlás. Egyébként megkockáztatom, hogy akár a mostani 4 napos hétvége alatt sem nagyon lesz videó. De ettől még nem lesz se jobb se rosszabb semmi. Mellesleg a sorban így következel, szóval sztem ilyesmit, hogy most 5 nap múlva kerül ki a videód fölösleges emlegetned. Így jött ki ez a csúszás, így sajnos nemcsak a te, de mások videója is később megy ki.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.14. 21:31:03

@$a$ koma: Nem fennakadásnak szántam, csak felmerült bennem egy kérdés az oldal működésével kapcsolatban. Nem kell túlreagálni. Vitatkozni meg jó és hasznos, az viszi előre a dolgokat (és nem a "k*rva anyázásra" gondolok, hanem az értelmes és kulturált vitákra).

Az 5 napot meg nem azért emlegettem fel, hogy panaszkodjak. Kb. le sz a r om mikor kerül ki egy-egy videóm az oldalra. Nem csinálok belőle nagy problémát. Azért csinálom a videókat, mert szeretek ezzel foglalkozni, ha meg még tetszik is valakinek az külön öröm számomra. Ha annyira a nézettségre mennék, akkor a létező összes blogot (+ a facebookot) telepumpálnám a linkekkel, de nem így teszek. Feltöltöm youtube-ra, kirakom a saját blogomon meg beküldöm nektek. Ennyi.

Köszi, puszi.
süti beállítások módosítása