Akik videókat küldtek be...

Handheld Gamer Team: TMNT

2012.03.14. 00:01

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr774313794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navajonki 2012.03.14. 01:41:15

Oké, kicsit vicces, hogy ezt a játékot látom itt, mivel pont a TMNT főcímér dúdoltam, ahogy feljöttem az oldalra XD

Andy Lightning 2012.03.14. 09:48:55

@Navajonki: Van ez így :) Amúgy kritikákat várjuk bátran, szeretnénk minél többet fejlődni, hogy a Nézőknek minél nagyobb élményt nyújtsunk :)

kortabornok 2012.03.14. 16:37:59

Vicces,de látom bennetek FreddyD utáni rajongást :) Jó a videók bevezetője csak mégis a komolyabb,de viccesebb dologtól eltér :S komolyabb összeállítás kéne az elejére kellő poénnal szerintem :)
Nekem ez a véleményem viszont tetszett,hogy az eleje nem egy szokványos intró ez nálam + :)

Rockerlevi 2012.03.14. 16:47:30

Nekem nagyon nem jött be.Az egész egy majmolós, utánzós, másolt szagú borzalom.1 percet nem élveztem belőle.

Pindy/RubyL 2012.03.14. 17:47:40

Ízlések és pofonok. :) Ha tetszik, annak örülünk, ha nem tetszik, hát Istenem. :) Nem gondoljuk, hogy tökéletesek vagyunk - jesszus, dehogy! -, viszont élvezzük, amit csinálunk, és ha már van egy olyan ember, akinek tetszettek bizonyos részei, már megérte. ^^ Ruby (a csaj a videóból xD)

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2012.03.14. 20:37:34

Semmi gondom nem lenne a videóval, mert az első 2 percen kívül élveztem, de ezek a bohóckodások az elején nem jönnek be nekem.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.14. 22:00:14

Az eleje nekem se tetszett.

Ruby: Amit és ahogy mondtad az szerintem rendben volt.

Andy: Nagyon érezni, hogy olvasod a szöveget. Kicsit rosszul hangsúlyozol. Vannak akiknek jobban megy, ha improvizálják a szöveget. Egyszer próbáld meg úgy.

Matt: Nagyon tetszik a stílusod! Király vagy.

Összességében tetszett a videótok, de az a több mint négy perc kamerás felvétel legközelebb elhagyható, vagy legalább legyen rövidebb. Viszont a zeneválasztásért jár három piros pont. Fejenként egy. :)

Pindy/RubyL 2012.03.15. 22:38:21

@Mick Kramer: Én a magam részéről köszönöm. :D Andy pedig akár hiszed, akár nem, fejből mondja a szövegét. Csak egyszerűen ilyen a beszédstílusa szegénynek. Tudod, rengeteg háttérinfót tud minden játékról - tudja azt is, amit nekem kell elmondanom (pedig azok tömény adatok), pedig még én is jegyzetelek hozzá! :D
Mattre igazság szerint én nem tudok mit mondani, mert én is egyetértek veled. (leszögezem, a saját nevemben válaszolgatok, nem a csapatéban xD)
Köszi a kommentet. :)
süti beállítások módosítása