Akik videókat küldtek be...

forever pc játék bemutató:total overdose

2012.03.15. 00:01

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr124313798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.15. 00:24:46

Ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy ez a videó nem tetszik.

Először is azért, mert az volt az első benyomásom, hogy a játékos által irányított karaktert rokoni szálak fűzik egy kenguruhoz, ugyanis leküzdhetetlen vágyat érez arra, hogy kettőt lépjen és egyet ugorjon, kettőt lépjen és egyet vetődjön...

Kettő: csak annyit mutattál be, hogy egy (gondolom) büfé körül szaladgálsz és mindenre lősz, ami él és mozog, amit persze csak úgy lehet kivitelezni, hogy a karakter egyetlen pontja sem érintkezik a szilárd talajjal. Mint valami Superman-szimulátor.

Még 2002-ben játszottam a játék DEMO-jával és kb. abból többet megtudtam a játékról, mint ebből a bemutatóból. Bocsi.

Ha már mexikói stílusú a játék, akkor szerintem választhattál volna valami latinosabb rock zenét is. Gondolok például egy ilyenre: www.youtube.com/watch?v=ukQrSTMOvII

Rowen 2012.03.15. 02:52:44

Az előző videótok zseniális volt, de ez nagyon nem jött be. Hogy igazán őszinte legyek, ha nem tudnám mire vagytok amúgy képesek, az első 4 percnyi debilkedésen túl sem jutottam volna, az "élőszereplős" részeitek egyszerűen szörnyűek.

eXertee1 2012.03.15. 09:09:15

ismerem a jétékot. a Prince of Persiához semmilyen szinten nincs köze, ott a falon való akrobatika dominál, annyi, az, hogy vissza lehet tekerni az időt, meg nem csak ott van jelen. Persze a Max Payne-t nem említed, mert "alig" abból vették a lassítást, és ezeket a vetődéseket. Egyébként a játék jó, de a bemutató egyáltalán nem tetszett.

Amateur_Pro 2012.03.15. 11:18:35

Még annyira nem is volt rossz,de azért ne csak egy helyet mutass már be + rövid is volt,az intro vitt 1 percet,meg a végén 1,és felet.Szóval az egész bemutató kb. 3 perc volt,de voltak kihagyások (üresjáratok)is.Szerintem meg nem ismeri a Max Payne-t,ezért nem kell lehurrogni,hogy nem mondtad,nem mondtad.Nem ismerhet minden játékot.
Összeségében,ami szerintem kell a videóhoz több mondanivaló,többi helyszín bemutatása,egy-két küldetés talán.

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2012.03.15. 18:49:28

Az előttem szóló összes kommentek 100%-osan egyet kell hogy értsek.A bemutató borzalmas lett,nem tudtunk meg semmit a játékról(mondjuk és vagy 5 éve kijátszottam)

Amit a többiek még nem említettek hogy a mondanivalód se volt nagyon átgondolva pl:"A történet nincs nagyon lebonyolítva".Hogy ez a mondat mit jelent a mai napig nem tudom.Áruld el légyszíves.

HetfieldNorb€€ 2012.03.15. 19:26:09

@eXertee1: nekem is a max payne juttot 1ből eszembe..... TELJESEN UGYANEZEK A VETŐDÉSEK VANNAK BENNE.....

Medhawk Junior 2012.03.16. 08:42:54

@HetfieldNorb€€: mindenkinek igaza van de nem volt időm utánanézni (máskor jobban utána nézek).mellesleg még max playne egyik részével sem játszottam lehet hogy égő de igaz

Szemi. (törölt) · http://bakik.blog.hu/ 2012.03.16. 15:25:39

@Medhawk Junior: Nem volt időd utána nézni? A reggeli kakaó és a délutáni alvás között csak belefért volna;-)
Nem bántani akarlak, sőt jó hogy elismered a hibádat, de szerintem ez már a bemutató közben is észrevehető...
Azért GL a továbbiakban!

eXertee1 2012.03.17. 00:22:09

@Amateur_Pro: Szerintem vannak bizonyos játékok, amiket -ha valaki ilyen körökben mozog- fura lenne nem ismerni. nem arról van szó, hogy kijátszani, csak csupán ismerni. Ezek közé tartozik a Need for Speed, a Prince of Persia, a GTA sorozat (ha nem is mindegyik része), a Half Life 1-2, talán a Battlefield, és a Call of Duty, sorolhatnám... Egytől-egyig olyan játékok, amelyekkel mindegy, hogy játszottál-e, vagy sem, tudod mi a feladatod benne, és tudod mik az előnyei, esetleg a hátrányai. Nekem ez a véleményem erről, de mindenki máshogy látja a dolgot.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.17. 09:52:18

@eXertee1: A készítő védelmében megjegyzem, hogy még csak 13 éves. A Max Payne pedig 2001-ben jött ki, szóval mikor mi már azzal játszottunk ő még akkor tanult meg egyedül lépcsőt mászni. Mikor Medhawk rákapott a számítógépre már rég nem a Max Payne volt a "menő". Most nem gúnyolódni akarok, de szerintem érthető ha nem ismeri a Max Payne-t. Én se ismerem azokat a játékokat, amikkel 1990 körül játszottak.

Medhawk Junior 2012.03.17. 16:02:13

@Mick Kramer@Mick Kramer: igazad van de nem mindenben mivel amikor 3 éves voltam akkor lett meg az első gépem amivel régebben az indavideós vidiket készítettem mivel kitartott addig is de mondjuk akkoriban minden játékot vitt fifa 2002-től a gta 3-ig(az mondjuk rá 1 évre)de a lényeg:pont 2001-ben lett gép de net nélkül szóval még azt se tudtam mi az az internet

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.03.17. 17:02:16

@Medhawk Junior: Max PLAYNE???? Na Ne...... Az egy dolog, hogy nem ismered de azért olvasni tudsz vagy nem?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.03.17. 17:04:17

@Medhawk Junior: Mi az, hogy nem volt időd? A videót is el tudtad készíteni vagy nem? Max addig nem csinálod meg amíg nem vagy meg mindennel pl, hogy utánna nézel a dolgoknak. Vagy talán határ időre dolgozol? Ha ez csak a hobbid akkor bármennyi időt tudsz rá szakítani max a videó késik. De inkább késsen a videó mint, hogy sz.r legyen szerintem.

Medhawk Junior 2012.03.18. 09:38:40

@Rainse: oké igazad van máskor inkább késik a videó.tudok olvasni de ha nem ismerem honnan tudjam mit kell olvasni? azt se tudtam mi az a max playne és még csak most néztem meg mien a játék :)

eXertee1 2012.03.18. 11:14:35

@Mick Kramer: Ebben semmi gúnyolódás nem volt, nem fogok felháborodni, megnyugtatlak. De. Szerintem máig említgetik a Max Payne-t, főleg, hogy most jön a harmadik része, amiről jópár helyről szerezhetett volna infókat, akár akar, akár nem.:D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.03.18. 11:42:55

@Medhawk Junior: Azt, hogy tudsz-e olvasni nem arra értettem, hogy nem néztél utána, hanem, hogy már többször is rosszul írtad a nevét. NEM MAX PLAYNE, hanem MAX PAYNE!!!!!
süti beállítások módosítása