Akik videókat küldtek be...

Somethin' RETRO Blog: Pilot [Bemutatkozó epizód]

2012.03.21. 00:01

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr234313823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pmate95 2012.03.21. 16:04:44

Nekem tetszett a videó. Jó látni, hogy nemcsak az új játékokat mutatják be sokszor, hanem vannak akik még ismerik azokat a játékokat amikben volt kreativitás is. A videó közben nem tetszett, hogy néha magára hagytad a nézőt és csak gameplay ment. Bemutathattál volna több részt is a játékból, mert elég kevés volt az az 1 pálya. Ennek ellenére jó lett. Sok szerencsét a továbbiakhoz!

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.21. 20:00:17

Nekem is tetszett a videó. Amit kifogásoltam azt pmate95 leírtam előttem. Csak így tovább.
süti beállítások módosítása