Akik videókat küldtek be...

SzaruPC bemutatja: (szarjátékok) StarShine 1. fejezet

2012.03.24. 00:01

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr474313832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz3mi (törölt) 2012.03.24. 08:42:50

kopi

TMhun 2012.03.24. 09:14:53

Egy olyan játékot sz*rozol amit kicsit sem a te korosztályodnak csináltak. Ezt néhány éves kislányoknak csinálták és nem egy mindent fikázó fiúnak. Én is utálom a játékot, de 20 évesen ez érthető is, hogy nem ez fog lekötni. Viszont húgom és barátnői 10 évesek és imádjak.

TMhun 2012.03.24. 09:18:02

Egy kis kieg: Ez a bemutatósdi nem neked való. Semmi élet sincs benne, rossz játékválasztás és ahogy írták KOPI

blackdragon926 2012.03.24. 15:48:47

Már az intro bizonyos részei kopik hozzáteszeme

pmate95 2012.03.24. 16:26:18

Amikor meghallottam ezt az intórzenét elvette a kedvem (kopi). TMhun leírta az egyéb dolgokat.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.24. 17:26:48

Mint pmate-nek ugyan úgy nekem is elvette a kedvem az intro zenéje. A hangod élettelen, a mikrofon zúg és ezt a játékot sem kell feltétlenül cikizni.
Kövezzetek meg, de én ezzel a játékkal még 17 évesen is tök jól elvoltam. :D Ezelőtt 4 évvel az akkor még 10 éves unokatesóm nálunk nyaralt, aztán ahol elakadt én segítettem neki és élveztem. :D

tsukasa2k6 · http://www.youtube.com/tsukasa2k6 2012.03.24. 17:40:52

jaaaaj mert kel iljet ki tenni az oldalra ? egyatalan megnezitek mielot ki engetek 1 videot ? csak kerdem

Mr.BlackMan 2012.03.24. 18:55:10

Üdv minden fikázónak!!! Akkor most felvilágosítalak titeket!!! Én mikor ezt kitaláltam, hogy csinálom előtte FreddyD-vel leveleztem egy kört és megbeszéltem vele, hogy lehessen adott dolgokat az ő munkásságából felhasználni!!! Akinek ez nem tetszett akkor az ne nézze így erről ennyit, akinek meg tetszett az meg kövesse a blogom! nahh pá!! by.: Mr.Blackman

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.24. 20:11:26

@tsukasa2k6: Nem baj, hogy kikerült mert ilyen is kell. Legalább van videó.

@Sza ruPC: A negatív kritikát is tűrni kell. Amúgy meg a zene a legkisebb baj...

Egy tanács: Írd át a neved blogon, mert a s z a r szó miatt nem lehet válaszolni neked kommentben.

Andy Lightning 2012.03.24. 20:56:01

@Sza ruPC: LOL... Hány éves vagy?

pmate95 2012.03.24. 22:16:48

@Sza ruPC: Ez már annyira nem eredeti így...
@Mick Kramer: Egyetértek :D

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2012.03.25. 10:15:00

Az intród végignéztem. Utána kikapcs és már indultam is dislikeolni a videót YT-re! De miért pont freddyD-t kell copyzni mindenkinek nem értem...

Mr.BlackMan 2012.03.25. 20:27:54

@pmate95: az eredetiséget hanyagoljuk mert a sza rupc nem a sz a r -ra utal hanem egy bizonyos helyiségnévre a pc meg ugyebár a személyi számítógépre na de nem is ez a lényeg!! akinek nem tetszik az ne nézze nekem eza véleményem:D ja meg nem győzöm kihangsúlyozni, hogy a videóban szereplé bizonyos tartalom (pl az intro zenéje) ezekre van engedljem freddyD-től de ha nem hiszitek pl nézzetek fel tubera keressétek meg a fogadóóráját és ott rá is kérdeztem még anno és belement de még utána levélben is beszéltem vele így erről is ennyit:D akinek tetszik az követni fogja a blogot akinek nem az meg csak azé fogja megnézni, hogy fikázza de engem ez nem érdekel mert építő jellegű kritikát szivesen fogaok mindig PL.: már a név is át lett írva és az új "egyedi" intro is készül:) Kellemes blogolást mindenkinek!!!:)

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2012.03.26. 14:46:51

Először is az a bajom, hogy olyan játékot szólsz le, ami nem is annyira rossz. Anno nővérem játszott vele, kb. két pályát én is végignyomtam. A poénokkal az a baj, hogy érződik, hogy erőlködsz. Akkor sokkal jobb lenne, ha kevés poén hangzana el, de azok nagyon jók lennének. Illetve, az rendben van, hogy engedélyt kérsz FreddyD-től de akkor meg az üt be, hogy nem eredeti. Szerintem próbálkozz mással, tényleg olyat találj ki, ami EREDETI. Remélem tudtam segíteni.

Mr.BlackMan 2012.03.26. 14:53:20

@PCVeterán: Végre egy normális szidás:D Készül az új intro (kiadtam feladatba másnak) és legközelebb egy autós játék fog kikerülni a blogokra meg tubera!!! Remélem azt jobban fogadjátok/fogadod! Amúgy is a játék valóban nem a legrosszabb de azt mondtam is ha jól emlékszem+ tele van hibákkal ezért szántam ezt első videónak!!!
süti beállítások módosítása