Akik videókat küldtek be...

PC Game Analízis HD - Viper Racing [EP005]

2012.04.15. 00:00

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr694429464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2012.04.15. 12:32:59

Az elején azt hittem hogy égre látom egy kis jó retrós bemutatót.1 perc után rádöbbentem hogy ez nem az.A hangod olyan halk hogy semmit nem hallottam,fel kellette tekernem a hangerőt.
Eg kis idő múlva arra a kezdtem rájönni hogy tulajdonképpen nem is mutatsz be semmit.Elmondod mit lehet tudni,lejátszol egy pályát és ennyi.Semmit sem kapok,nem élvezem a videót.
Igaz a játék 1998-as de attól a bemutatónak nem kéne még 1998-asnak tűnnie.Annyi unalmas a téma,kicsit megmodernizálhattad volna a videót.
Köszi de ez nálam 4/10 jó indulattal.Nagyon kevés.

Kevin45p (törölt) 2012.04.15. 12:57:19

Már készül hozzá a kiegészítő. Azt, hogy érted hogy modernizálni? Kifejtenéd bővebben?

Kevin45p (törölt) 2012.04.15. 13:32:27

@Rockerlevi®: Már készül hozzá a kiegészítő. Azt, hogy érted hogy modernizálni? Kifejtenéd bővebben?

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2012.04.15. 16:35:08

A mai videós technikákkal már többet lehet csinálni mint egy egyszerű gameplay.Ez így technikailag is kevés,nézz meg másokat hogy miket csinálnak.

Kevin45p (törölt) 2012.04.15. 16:51:53

@Rockerlevi®: Szándékosan próbálok ennél a Gameplayes módszernél maradni, szóval ez direkt lett ilyen amilyen. Azért csinálom hogy aki megnézi a legjobban lássa a játékot úgy ahogy van, amire (szerintem) ez a gameplay beütés a legalkalmasabb. Nézd meg a többi epizódot is (csak az elsőt ne azt legszívesebben letagadnám) és ha van valami tanácsod hogy mit kéne változtatni nyugodtan szólj :)

blackdragon926 2012.04.15. 21:24:56

látom van egy szép amerikai zászlód

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2012.04.15. 21:33:45

A bemutató szerintem nem volt rossz, csak monoton. A gameplay egy játékbemutatónál azért nem előnyös, mert így nem látunk változatos helyszíneket, pl most is csak két pályát láttunk az egészből. Ja és szerintem egy versenyzős játék bemutatója alá nem kéne minecraftos lassú zenét berakni, sokkal jobban illett volna hozzá egy pörgősebb szám. :)

Kevin45p (törölt) 2012.04.16. 14:39:05

Igen van zászlóm :) Aha értem akkor kevesebb gameplay vágjam meg jobban? Mert megtudom csak eddig direkt csináltam ilyenre az összeset. Meg legközelebb akkor pörgősebb zenét rakok ;) :D köszönöm a tippeket, jöhet még ha van :)
süti beállítások módosítása